Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Hej

Ang lånet så får jag också påminelse om autogiro 2dgr innan men jag betalar själv väntar inte autogiro och allt är ok.

Vad det gäller kontakt så skrev jag till denna tjejen...som skickar denna påminnelse Sanna och undrade hur ska jag ändra datum för betalning
varit lite dåligt med pengar så skickar hon länk där jag kan ändra datum ..
Så 3 gånger bytte jag datum för betalning och det gick bra..

Min börgener litade på mig så
jag kan väll också inte betala men
vill man göra rätt då ska man betala eller inte söka lån med börgener.
Det är min åsikt men alla gör hur de kan..alla är inte i samma situation .

Jag ser på min deklaration nu att de inte rapporterat räntan på mitt lån heller vad gör man åt det ?

Är det Holms och Tando som inte har rapporterat åt någon?

Jag ser på min deklaration nu att de inte rapporterat räntan på mitt lån heller vad gör man åt det ?
skit i betala de bara, de kör olagligt och därför kan de inte göra ett skit åt saken , nu har jag struttat i att betala i 3 månader

Säkra på att dom inte kan göra något? Jag får påminnelser 2 dagar innan och sen massa Mail. Ni som skitit i att betala, har ni också fått påminnelser? Är det inte lagligt för dom att begära pengar när dom inte rapporterar in räntan? Förklara gärna

De är helt galna. Aldrig varit med om någon liknande hetsjakt när man är för sena, deras sms har en rätt jobbig hotfull ton också.

Håller med! Men kan någon besvara frågan om det är lagligt att inte rapportera in räntan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp