Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Betalat 35 633 till dom - Skulden har minskat med 4.000 typ.....

Och ändå går dessa skojbolag i konkurs med sån ränta, förvisso gött att dessa bolag försvinner

Detta lån är fruktansvärt dyrt ränta .man försöka ta kontakt med dem vilket går ej. Man kan inte logga in heller på deras sidan. dem inte skickar ut ränta besked till deklaration heller. man försökte skriva till dem imail ej svar heller . man vet ej vad går låne betalningen i månaden efter när står där att dem gick i konkurs. ? Jag tänker ta kontakt med konsument värket och media -

Detta lån är fruktansvärt dyrt ränta .man försöka ta kontakt med dem vilket går ej. Man kan inte logga in heller på deras sidan. dem inte skickar ut ränta besked till deklaration heller. man försökte skriva till dem imail ej svar heller . man vet ej vad går låne betalningen i månaden efter när står där att dem gick i konkurs. ? Jag tänker ta kontakt med konsument värket och media -

Håller med och har heller inte fått räntebeskedet av dom.

Dem är jätte dåliga lån. först behöver borgenär utbetala dem till borgenärs konto om bevilja dem lånet . efter detta aldrig skickar dem ränta besked .till låntagarna . och man hörde att dem gott i konkurs vilket alldrig fick veta genom dem bara här på internet bluff företag

Har dom rapporterat räntan till Skatteverket?

Jag har inte hört nåt från dom på ett år (när jag slutade betala). I normala fall räknar jag med ett brev om hundra år med fet ränta men blir faktiskt osäker på detta. Alltså inte hört ett enda ljud på över ett år.

Jag får påminnelse varenda jävla månad 2 dagar innan autogiro ska dras..... betalar jag inte så skickar dom 5 sms och 5 Mail

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp