Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Min sambo hade kunnat vara min borgensman men han har en anmärkning (Försvinner nästa år) så antar att vi blir nekade. Men vi har båda medel i betyg också. :rolleyes:

Ble bevilget 50000, nå er det bara hitta en som kan vära borgensman.. hadde jeg hittat det hadde jeg värt ikapp med alle de räkningene jeg er bakk.

Förut skrev tando att erbjudandet var begränsat och hade gått ut och fick ett meddelande nu att jag har fortfarande möjligheten att låna. Problemet är ju att man vågar ju inte fråga någon :rolleyes:

Lånforum har varit tydliga med att man inte får söka/fråga efter borgenär här. Vilket man kan förstå.

Du har blivit godkänd för ett lån på 10000 kr, och därför har jag öppnat ett Tando-konto med de reserverade pengarna åt dig.

Det enda du behöver nu är en borgensman!

En borgensman är en vän eller familjemedlem som litar på dig och som:
- Ha en stabil ekonomi
- Betalar sina räkningar i tid
- Husägarborgensmän har större chans att bli accepterade

Via följande länk kan din borgensman göra sin ansökan - det tar bara 2 minuter!:

Ja man behöver en borgensman för detta lån tyvärr. Spelar ingen roll om de har reserverat pengarna till dig. Du får inte de utan en borgensman.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp