Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Hur hårda är dom mot borgenär, min borgenär har bra inkomst, bor dock i en hyreslägenhet och är väldigt noga med räkningar. I mina ögon borde de inte vara något. Men hur har ni det med godkända borgenärer ? Var de helt fläckfria med? Och hur snabbt fick ni svar ?

Och pengarna betalas ut till borgenären va?

Har haft tre stycken försök, det tredje blev godkänt. Ifall de nekar något så blir det autonekat på en sekund och man får sms om det direkt.

Yep, pengarna betalas ut till borgenären.

Hur hårda är dom mot borgenär, min borgenär har bra inkomst, bor dock i en hyreslägenhet och är väldigt noga med räkningar. I mina ögon borde de inte vara något. Men hur har ni det med godkända borgenärer ? Var de helt fläckfria med? Och hur snabbt fick ni svar ?

Och pengarna betalas ut till borgenären va?
Jag har bara provat med min mamma men vet inte vad hon har för betyg ens. (Avslag på henne). Hennes make med hus ville inte, pga att han inte gillar lån överhuvudtaget.
Vet inte om jag vågar fråga någon annan i min närhet.

Har haft tre stycken försök, det tredje blev godkänt. Ifall de nekar något så blir det autonekat på en sekund och man får sms om det direkt.

Yep, pengarna betalas ut till borgenären.
Vad var de som de skiljde på dom du inte fick och den du lyckades med?

Jag har bara provat med min mamma men vet inte vad hon har för betyg ens. (Avslag på henne). Hennes make med hus ville inte, pga att han inte gillar lån överhuvudtaget.
Vet inte om jag vågar fråga någon annan i min närhet.

Ok, jag vet 98 procent att hen inte använder creditsafe till något, är väldigt så att inte ta något på avbetalning eller onödiga lån osv. Och har en inkomst iallafall på 23000 om inte någon tusen lapp mer. Sen kanske det är negativt personen bor själv :thinking:

Kan jag använda mig av min sambo? Alltså jag sökte för länge sedan och blev godkänd då men måste ha en borgenär som sagt så gick inte vidare den gången. Ligger den ansökan kvar? Var kanske 3 mån sen. Har hög creditsafe vad min sambo har vet jag inte. Tror ni det funkar att använda sig av sambon? Eller ser d att det är samma adress och nekar? Och görs det bara en creditsafe på båda?

Kan jag använda mig av min sambo? Alltså jag sökte för länge sedan och blev godkänd då men måste ha en borgenär som sagt så gick inte vidare den gången. Ligger den ansökan kvar? Var kanske 3 mån sen. Har hög creditsafe vad min sambo har vet jag inte. Tror ni det funkar att använda sig av sambon? Eller ser d att det är samma adress och nekar? Och görs det bara en creditsafe på båda?

Det funkar att bo på samma adress, men en sak jag vet med all säkerhet är att borgenären inte kan ha en aktiv Tandoansökan, då blir det autonekat. Skulle ge det ett försök, det kan gå vägen vet jag nu... mirakulöst nog!

Vet ni ifall det går att höja sin kredit? Jag och min borgensman lånade 80k, men vi är nu i efterhand ganska säkra på att ifall vi sökt maxbeloppet 100k så hade det blivit godkänt.

Till mig har dom sagt att man inte kan höja utan måste då återbetala hela beloppet å sen ansöka igen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp