Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Inte vad jag kan se. Jag är beviljad 10000 men har ingen borgensman. Blir så irriterad. Men vad jag kan se så räcker det med att borgensmannen inte ger anmärkningar. Nåt krav på fastighet kan jag ej se.
Jag blev accepterad på 70.000. allting va klart med ansökan osv med min borgenmans. Allt inlämnat, godkänt med BankID mm. Sen krävde dom papper på bostad som bevis!! För inget syndes på uc att hen ägde en bostad.

Verkar som det är omöjligt utan bostad då.

Jag har lån hos dom, sjukt jävla jobbiga med sms å ringer från massa olika nummer. Dock tog de ca 4 timmar från ansökan tills pengsrna va på kontot, tror dom ha direkt utbetalning.
Dom har mail adress hej@tandolan.se.
Rekomenderar dom dock inte men hjälpte mig just då.

Tog dom creditsafe både på dig och den andra personen?

Jag provade söka med min mamma som medlånetagare (förtidspensionär) men hon blev inte godkänd. Så dem skriver att jag behöver en ny medlånetagare. Dem har inte ringt alls till mig.

Jag fick det lånet förra veckan med min mamma men hon arbetar fortfarande så det gick bra .

Står såhär nämligen.

22. Kreditupplysningsföretag
När du ansöker om ett lån hos Faithful Finance AB kommer vi genomföra en erforderlig kreditprövning vilket bland annat inkluderar att göra en förfrågan hos de kreditupplysningsföretag som vi samarbetar såsom UC eller Bisnode.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp