S
Smulan
Gäst
Poäng: 0
Så vad är det som gäller, måste man säga en bostad alltså för att kunna vara borgensman?
Svar:Ja.Så vad är det som gäller, måste man säga en bostad alltså för att kunna vara borgensman?
Faktiskt inte. Chanserna minskar dock.Svar:Ja.
Svar jaSå om man har städad ekonomi med fast inkomst så blir man nekad som borgensman för att man inte äger en bostad?
Inte vad jag kan se. Jag är beviljad 10000 men har ingen borgensman. Blir så irriterad. Men vad jag kan se så räcker det med att borgensmannen inte ger anmärkningar. Nåt krav på fastighet kan jag ej se.Svar ja
Helt sjukt asså jag har en borgensman utan anmärkningar och fast ekonomi, vi blev nekade för att denne inte ägde en bostad. Fick flera sms angående att denne ska skicka in bevis osv. Hade även mailkontakt där de beskrev det. Står ju även på deras krav att borgensmannen måste äga en bostadInte vad jag kan se. Jag är beviljad 10000 men har ingen borgensman. Blir så irriterad. Men vad jag kan se så räcker det med att borgensmannen inte ger anmärkningar. Nåt krav på fastighet kan jag ej se.