Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som har testat Tando lån?

Jäkla tid de tar :p blir inte förvånad om dom nekar en ändå tillslut..

Bilagor

• Screenshot_2020-03-30-12-50-14-316_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-03-30-12-50-14-316_com.android.chrome.jpg
    577.3 KB · Visningar: 461
Jag har lån hos tandolån, haft det ett bra tag. Det verkar jätte skumt men det är inte det. Anledningen är att dom låter nästan vem som helst låna pengar dock med en borgenär som inte har anmärkningar mm. Lånet tillhör en själv men är i princip birgensmannen som har huvudansvaret för lånet. Lånet betalades även ut till min borgensman och han var tvungen att skicka de pengarna till mig efter. Tycker det är jätte bra att folk som inte kan ta lån pga anmärkningar/fogden å dåligt uc score men ändå har jobb och kan betala av lån. Det negativa är väl att räntan är sååååå hög.

Ser inte ljust ut. Nu står det " ansökan är inte färdig". Aha va innebär det då, vart min borgensman inte godkänd? Ej fått nå mail eller något om info

Ser inte ljust ut. Nu står det " ansökan är inte färdig". Aha va innebär det då, vart min borgensman inte godkänd? Ej fått nå mail eller något om info
De gick ej igenom. Då dom ej kunde se någon bostad på hen, och dom krävde bevis på papper isåfall.
Så de går inte att försöka med en borgensman utan bostad trots man kryssade i de.

Någon som vet mer? Vad jag vet tar de creditsafe och inte Bisnode som någon påstår här (kanske ändrat senaste två månaderna) men finns det ens någon som fått lånet beviljat då? Jag har en borgensman (som dock inte äger hus) hur kollar de upp sådant och kommer de verkligen lägga ner tiden på att kolla upp boendet? Vad jag vet fick min borgensman från Creditsafe dagen efter vi väntar just nu svar.

Någon som vet mer? Vad jag vet tar de creditsafe och inte Bisnode som någon påstår här (kanske ändrat senaste två månaderna) men finns det ens någon som fått lånet beviljat då? Jag har en borgensman (som dock inte äger hus) hur kollar de upp sådant och kommer de verkligen lägga ner tiden på att kolla upp boendet? Vad jag vet fick min borgensman från Creditsafe dagen efter vi väntar just nu svar.
De tar creditsafe, kompletterar dock vid behov med bisnode

De tar creditsafe, kompletterar dock vid behov med bisnode
Tack för snabbt svar. Känns som att dessa typer lite skumma och få här verkar säga positiva saker om dem. Tyvärr äger borgensmannen ingen egen bostad eller hus (hyresrätt) så där sprack ju det.....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp