Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Någon som fått beviljat av Nystart finans?

Fick erbjudande genom en låneförmedlare. Jag klagade hos låneförmedlaren som tog bort uc förfrågan och tog ärendet vidare med nystartfinans och beklagade bemötandet. ALDRIG ALDRIG NYSTARTFINANS!!!!!!!

Stor varningsflagg för Nystart. Spelar du eller gör andra liknande transaktioner är du körd hos dessa.

Har aldrig spelat elr lånat pengar för spel. Vill bara bli av med mitt cash Buddy lån samt två avbetalnings planer..tänkte om man fick baka ihop alla tre till ett lån. Jag fick bra erfarenhet av dom när ja ringde o han va väldigt trevlig o förstående men ja kanske bara hade tur just då :( De va de enda bolaget som verkar kunna hjälpa mig sen iaf...alla andra ja varit kontant med har blankt sagt nej :(

Men ush nu fick man ju inte bra vibbar av dom :(

Har aldrig spelat elr lånat pengar för spel. Vill bara bli av med mitt cash Buddy lån samt två avbetalnings planer..tänkte om man fick baka ihop alla tre till ett lån. Jag fick bra erfarenhet av dom när ja ringde o han va väldigt trevlig o förstående men ja kanske bara hade tur just då :( De va de enda bolaget som verkar kunna hjälpa mig sen iaf...alla andra ja varit kontant med har blankt sagt nej :(
Förstår att de kan vara tufft och man får många avslag från andra banker osv och att dessa känns som en räddare. men sen när du väl fått deras lån är de ännu värre. Läst tråden om dom här inne och jag rekommenderar dig starkt att inte inte inte ansöka hos dessa.

Du kommer klara dessa lån utan parasiter som nystartfinans! :folded:

Har ett cashbuddy lån samt två små krediter och var i kontakt med Nystart finans men dom sa ja skulle återkomma till våren igen då ja börjat jobba,är mamma ledig nu..men till våren skulle vi kolla min ansökan igen,han ja prata med var väldigt trevlig o förstående.

Hur pass hårda är dom? Och betalar dom ut pengarna o sen att man får betala av allt sitt själv elr skickar man in papper på vilka man har skulder hos så betalar dom åt än?

Hur såg era förutsättningar ut? Just nu har jag 13 förfrågningar på uc och har precis blivit fri från kronofogden samt flera inkasso bolag så de känns skönt. Vore ännu bättre sen om ja fick bort de sista nu med :(

Jag blev beviljad april 2019.
556.709 som låg hos kronofogden, hade haft löneutmätning i cirka 8 månader innan dess.
17 st betalningsanmärkningar och 70 % i UC risk.
Mina föräldrar hjälpte mig med 300.000 och resten gick via Nystart Finans.(Dom enda som gav mig ett lån)

Fick en ränta på 24 %!! (Jag vet)
Gick ifrån att det drogs cirka 13.000 ifrån lönen varje månad till att betala 5545 kr/mån till Nystart. Har sänkt den med 2 % det här året.
Har aldrig blivit uppringd eller trakasserad i efterhand. Har alltid betalat i tid (autogiro)

;);)
Jag blev beviljad april 2019.
556.709 som låg hos kronofogden, hade haft löneutmätning i cirka 8 månader innan dess.
17 st betalningsanmärkningar och 70 % i UC risk.
Mina föräldrar hjälpte mig med 300.000 och resten gick via Nystart Finans.(Dom enda som gav mig ett lån)

Fick en ränta på 24 %!! (Jag vet)
Gick ifrån att det drogs cirka 13.000 ifrån lönen varje månad till att betala 5545 kr/mån till Nystart. Har sänkt den med 2 % det här året.
Har aldrig blivit uppringd eller trakasserad i efterhand. Har alltid betalat i tid (autogiro)

Alltid lite märkligt när första inlägget från en nyreggad medlem är så oerhört positivt. Känns ungefär som deras alla 5+ recensioner på trustpilot :facejoy::facejoy::facejoy:

;);)

Alltid lite märkligt när första inlägget från en nyreggad medlem är så oerhört positivt. Känns ungefär som deras alla 5+ recensioner på trustpilot :facejoy::facejoy::facejoy:

Jag vet, ser inte så bra ut haha.
Kan printa senaste UCn dom tog på mig ifall det gör dig lugnare

Ja jag vet inte hur ja ska göra. Vore fint o få ihop allt till ett lån kommer få lägre månads kostnad då :(

Har just nu 13 betalnings anmärkningar och ett dåligt uc betyg :( men blivit fri från kronofogden för en månad sen så de e bra haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp