- Meddelanden
- 175
- Mottagna reaktioner
- 79
- Poäng
- 217
Haha nädåJag vet, ser inte så bra ut haha.
Kan printa senaste UCn dom tog på mig ifall det gör dig lugnare
Va bara lite kulHaha nädåJag vet, ser inte så bra ut haha.
Kan printa senaste UCn dom tog på mig ifall det gör dig lugnare
Va bara lite kulHaha nädåVa bara lite kul
Ja jag vet inte hur ja ska göra. Vore fint o få ihop allt till ett lån kommer få lägre månads kostnad då![]()
Har fått ett lån från dem för ett par år sedan.Allt gick väldigt smidigt.Om du sköter återbetalningar då ska du inte ha några problem men om du är sedan men nån betalning då kan dom vara väldigt jobbiga.Dem är extrem snabba att skicka ärende till inkasso(efter två veckor).Jag hade som du många anmärkningar(strax under 10 tror jag) och dem hjälpte mig när det behövdes.Men ush nu fick man ju inte bra vibbar av dom![]()
Alltid lite märkligt när första inlägget från en nyreggad medlem är så oerhört positivt. Känns ungefär som deras alla 5+ recensioner på trustpilot![]()
Valet ligger helt hos dig. Se denna tråd och övriga trådar om Nystart finans som en vägledning. Jag förstår att det lockar att göra en ansökan men jag skulle råda dig att se över din situation och läsa på om dessa innan beslut tas. Hur ser dina förutsättningar ut i övrigt?
Dom recensionerna är helsjuka. Kollat upp vissa av namnen och dom existerar inte ens.
Har fått ett lån från dem för ett par år sedan.Allt gick väldigt smidigt.Om du sköter återbetalningar då ska du inte ha några problem men om du är sedan men nån betalning då kan dom vara väldigt jobbiga.Dem är extrem snabba att skicka ärende till inkasso(efter två veckor).Jag hade som du många anmärkningar(strax under 10 tror jag) och dem hjälpte mig när det behövdes.
tre lån till ett 
Kan du inte be om att få lägre avbetalningsplan under tiden du är mamma ledig ?Har 56 i såna där uc poäng och 13 betalnings anmärkningar. Inget hos kronofogden elr inkasso. Har bara casybuddy lånet på ca 30 tusen samt två avbetalnings planer en på 8 tusen och den andra på 9 tusen...skit hög ränta där så känns som man aldrig blir av me dom..samma sak casybuddy lånet känns som de aldrig minskar. Är just nu mamma ledig så får allt o precis gå runt elr knappt. Ska börja jobba till våren har fast jobb

Kan du inte be om att få lägre avbetalningsplan under tiden du är mamma ledig ?
Jag ser ju att försöka överleva och härda ut är betydligt bättre alternativ än nystart finans. Men de är min erfarenhet![]()