Förra året när jag använde dem så var max 1500kr per faktura. Men de kanske har ändrat på det.Är det något maxbelopp per faktura?
Jag har 2 st fakturor på 2500:- x2 hos dom.Förra året när jag använde dem så var max 1500kr per faktura. Men de kanske har ändrat på det.
Det var 1500 max i början, nu har de höjt till 2500 kr/fakturaÄr det något maxbelopp per faktura?
Den betalas dagen innan, så har det vart för mig .Hur fungerar det om man satte förfallodatum tex den 30/3. Betalas fakturan då eller betalas den när den blir godkänd?
Utnyttjade du snooze så ja då har dem nog rätt att kolla innan dem godkänner för att se att du inte fått massa anmärkningar. Sen höjs kreditgränsen per automatik då så du slipper göra en ny om du vill höja senHej undrar verkligen om Billenders tjänst uppfyller kravet för God kreditgivningssed.
Jag har fått två upplysningar på mig under mindre än ett halvt år och den senaste var för dom höjde min kredit till 5000 kr när jag utnyttjade deras snooze funktion på en faktura på 500 kr.Har alltså inte aktivt velat öka min kredit och hade utrymme för fakturan i min redan beviljade kredit. Har alltid skött mina betalningar och har inget under delbetalning finns det ens ett legitimt behov att ta upplysningen då.Vad jag vet måste man ha kundens godkännande för att utöka en redan beviljad kredit.