Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som använt billender.com?

Får man tillgång till 5000 SEK om man återbetalar en 1/3 av lånet eller först när hela det ”första” lånet är återbetalt?
Om du använt hela krediten på 5000 kr och betalar in en tredje del vilket blir ca 1667 kr så får du tillgång till ca 1586 kr att använda (de tar ut en avgift)

@Johnny27700 Billender brukar skicka ett mejl i början av varje månad där det står hur mkt tillgänglig kredit man har.

Någon som vet om allt sköts digitalt eller skickas det hem brev?

Tycker du att det är en smidig tjänst?
Betalar dom räkningen på förfallodatum eller den betalas direkt när den är godkänd?
Blir fakturan godkänd som du vill ha betald, så blir den betald inom 1-2. Tjänsten är smidig, och dom är inte känsliga med sena inbetalningar osv. Max 5000:- kan man ha

Blir fakturan godkänd som du vill ha betald, så blir den betald inom 1-2. Tjänsten är smidig, och dom är inte känsliga med sena inbetalningar osv. Max 5000:- kan man ha
Kan man lägga in flera olika fakturor då eller, upp till totalt 5000 kr? :)

Någon som vet om allt sköts digitalt eller skickas det hem brev?
Ingen snigelpost! Allt är digitalt, app vet jag inte om de har, i så fall har jag inte laddat ner den. Jag får två mejl av de varje månad, i det ena står det hur mkt det kommer att dras fr kontot och i det andra står det saldot på delbetalningskontot.

Hoppas att de inte ändrar sin tjänst och spärrar för betalningar till inkasso. För min del när det krisar så är det just inkasso jag vill kunna betala för att det inte ska skickas vidare till Kf. Billhop godkänner inte betalningar till inkasso och andra banker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp