Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som använt billender.com?

Fattar fortfarande inte hur man får en kredit på 3000? Använde 1500 kr till en faktura och betalade av den under 3 månader men står ffortfarande 0 kr i kreditutrymme

Fattar fortfarande inte hur man får en kredit på 3000? Använde 1500 kr till en faktura och betalade av den under 3 månader men står ffortfarande 0 kr i kreditutrymme
De brukar skicka ut ett mejl i början av varje månad där det står hur stor skuld man har på delbetalningskontot, jag brukar ta det beloppet och dra av fr 5000 kr och då vet jag hur mkt jag har kvar att utnyttja.

Sådärja! Fick båda godkända!
För varje faktura som går till delbetalningskontot tar de ut 35 kr per månad. Så har du säg 5 fakturor så blir det 35x5 extra per månad. Men det är värt när det kniper. Dock värdelöst att fakturor som har samma ocr (typ alla inkasso) kan bara betalas en gång, sen tar det stopp i deras system och man får besked att fakturan har redan betalats. Just det här suger!

Kan man tex betala kreditkortsräkningar med Billender?

Kan man tex betala kreditkortsräkningar med Billender?
Än så länge har de godkänt allt sånt, så länge ditt namn står på fakturan och den inte överstiger 1500 kr och den inte har ett ocr nr som du använt tidigare. Alla inkasso betalningar godkänner de.

Mejlet med saldo på delbetalningskontot kom idag! Brukar alltid komma precis i början på månaden. Då vet man hur mkt man har kvar att utnyttja!

Är sjukt tacksam att jag hittade Billender. Det enda lilla negativa är väl att man måste ha fakturan synlig dvs att man ska ladda upp den (fattar att de är seriösa) men som exempelvis betalkoll hade ju inte krav på det. Tyvärr har min betalkoll hamnat hos inkasso, har endel uppgifter till inkassobolag osv där de inte skickar ut fakturan utan att de antingen på mejl eller deras hemsida skrivit ut bankuppgifter nämligen o_O

Har aldrig fått mail av billender. Kan logga in där men vågar nog inte lägga in en ny faktura igen då jag tror dom kanske tar en ny bisnode upplysning?

Har aldrig fått mail av billender. Kan logga in där men vågar nog inte lägga in en ny faktura igen då jag tror dom kanske tar en ny bisnode upplysning?
Men du är godkänd som kund hos dem och har lagt in räkningar tidigare? Hur länge sedan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp