De brukar skicka ut ett mejl i början av varje månad där det står hur stor skuld man har på delbetalningskontot, jag brukar ta det beloppet och dra av fr 5000 kr och då vet jag hur mkt jag har kvar att utnyttja.Fattar fortfarande inte hur man får en kredit på 3000? Använde 1500 kr till en faktura och betalade av den under 3 månader men står ffortfarande 0 kr i kreditutrymme
För varje faktura som går till delbetalningskontot tar de ut 35 kr per månad. Så har du säg 5 fakturor så blir det 35x5 extra per månad. Men det är värt när det kniper. Dock värdelöst att fakturor som har samma ocr (typ alla inkasso) kan bara betalas en gång, sen tar det stopp i deras system och man får besked att fakturan har redan betalats. Just det här suger!Sådärja! Fick båda godkända!
Du kan till och med betala uppsägningsbrev med Billender om saldot inte är högre än gränsenKan man tex betala kreditkortsräkningar med Billender?
Än så länge har de godkänt allt sånt, så länge ditt namn står på fakturan och den inte överstiger 1500 kr och den inte har ett ocr nr som du använt tidigare. Alla inkasso betalningar godkänner de.Kan man tex betala kreditkortsräkningar med Billender?
Men du är godkänd som kund hos dem och har lagt in räkningar tidigare? Hur länge sedan?Har aldrig fått mail av billender. Kan logga in där men vågar nog inte lägga in en ny faktura igen då jag tror dom kanske tar en ny bisnode upplysning?