Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Någon som använt billender.com?

Jag brukar få ett mail fr dem där det står hur mkt jag har förbrukat. Mejlet kommer alltid i början av månaden. 5000 är högsta man kan få och det är det jag har. Det höjdes efter flera korrekta autogirodragningar, tre eller fyra om jag inte minns helt fel.

Förra månaden hade jag totalt använt 5000 kr, sen drog de ca 800 kr den 25/9 och i förrgår kunde jag lägga en räkning på 600 kr.

Jag brukar få ett mail fr dem där det står hur mkt jag har förbrukat. Mejlet kommer alltid i början av månaden. 5000 är högsta man kan få och det är det jag har. Det höjdes efter flera korrekta autogirodragningar, tre eller fyra om jag inte minns helt fel.
Ok jag får helt enkelt göra en ny betalning och se om jag får större utrymme.

Ok jag får helt enkelt göra en ny betalning och se om jag får större utrymme.

Har du autogiro eller betalar du in själv? Jag har autogiro. Får de in sina pengar i tid så borde du få höjd utrymme. Hoppas de kan höja åtminstone till 10 000 kr. De godkänner ju betalningar till inkasso så det är guld värt när det är kris!

Har du autogiro eller betalar du in själv? Jag har autogiro. Får de in sina pengar i tid så borde du få höjd utrymme. Hoppas de kan höja åtminstone till 10 000 kr. De godkänner ju betalningar till inkasso så det är guld värt när det är kris!
Nej jag har betalat in manuellt. Kanske är bättre med autogiro isåfall. Vore grymt ja om dom kunde höja till 10k. Men då lär dom väl vara tvungna att lägga på ränta.

Nej jag har betalat in manuellt. Kanske är bättre med autogiro isåfall. Vore grymt ja om dom kunde höja till 10k. Men då lär dom väl vara tvungna att lägga på ränta.
även om de skulle dubbla sina fakturaavgifter så skulle det vara värt. Det är en bra tjänst men som jag skrivit förut finns en hel del kvar att önska, bl a att man ska kunna betala olika fakturor med samma ocr nr vilket det inte går idag, samt att man ska tydligt kunna se sitt betalutrymme när man loggar in på mina sidor.

Instämmer helt. Hoppas jag kan få loss 5000 snart så kan jag nästan lösa annat dyrt skräp

En faktura har jag betalt med billender. 1500 var den på till credway

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp