- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Redan gjort så klart... Men håller med maila ni andra med..Mejla dem, ju fler mejlar om det desto större chans att de ändrar.
Redan gjort så klart... Men håller med maila ni andra med..Mejla dem, ju fler mejlar om det desto större chans att de ändrar.
Får väl en påminnelse och till slut inkasso som på alla andra ställenVad händer om man inte kan betala faktura hos dem denna månad? Handlar om delbetalning hos de.
Jag har haft ett ärende hos billecta inkasso och ser att alla mina fakturor som jag har hos billender ligger där också. Går då billender fakturor direkt till kronofogden efter påminelsen.Får väl en påminnelse och till slut inkasso som på alla andra ställen
Jag har haft samma problem fast hos smspengar.Är det bara jag som har problem med att ej kan identifiera mig mot tink. ?
Får svar varje gång av Billender att jag ska prova en länk.
Har sparbanken förövrigt.
Var hittar du att det står kreditutrymme 0 kr?Betalade en faktura med billender för 1500 för två veckor sen och valde delbetalning 500 x3. Betalade första 500 men står fortfarande kreditutrymme 0 kr. Har man alltså bara 1500 i början? När får man 2500 eller mer i kreditutrymme?
Akutell kontokredit 0 kr står det.Var hittar du att det står kreditutrymme 0 kr?