Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon med erfarenhet?? Ångest för löneutmätning

Då borde farsan få tillbaka en hel del varje månad????då min totala skuld är 1.3 miljoner och utav dom 1.3 är jag skyldig han 600 hundra tusen. Fan känns så vidrigt att sätta andra i skiten, Vafan säger man till dom, detta är inte första gången.
En förutsättning att han ska få tillbaka pengar är ju att han skickar till kronofogden för indrivning.

Förstår din oro och ångest. Bästa är att släppa för du kommer inte klara att betala. Efter du har släppt kommer det kännas bättre, tro mig, men det kan ta ett litet tag.
För mig tog det ca 6 månader innan löneutmätningen satte igång

När är det bäst att han gör det, nu eller samtidigt som bankerna?
Det kan inte jag svara på. Beror ju på era förutsättningar. Klarar han av att betala när du slutar betala? Kan du fortsätta betala tills löneutmätningen är ett faktum?

Då borde farsan få tillbaka en hel del varje månad????då min totala skuld är 1.3 miljoner och utav dom 1.3 är jag skyldig han 600 hundra tusen. Fan känns så vidrigt att sätta andra i skiten, Vafan säger man till dom, detta är inte första gången.
Ja nära hälften av de som kommer in

Det kan inte jag svara på. Beror ju på era förutsättningar. Klarar han av att betala när du slutar betala? Kan du fortsätta betala tills löneutmätningen är ett faktum?
Nej, det som är det jobbiga, han klarar inte av det , om jag inte betalar honom varje månad så sätter jag honom i skiten med.

Förstår din oro och ångest. Bästa är att släppa för du kommer inte klara att betala. Efter du har släppt kommer det kännas bättre, tro mig, men det kan ta ett litet tag.
För mig tog det ca 6 månader innan löneutmätningen satte igång
Ja alltså svårt och ta in allting, hoppas på 6 månader första fakturan förfaller imorgon

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp