Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Någon med erfarenhet?? Ångest för löneutmätning

Ja, står ungefär att de tar ca 18 tusen och får behålla 8-9.
Antar då att dessa 8-9 tusen ska räcka till hyra mat el försäkringar och eventuellt kläder
. Fan bara hyran är ju 4800 för min del då jag delar med sambon, blir inte så mycket kvar. Men ah man får lära sig en läxa till slut om man bara har spelat o inte lyssnat på närstående o ba varit självisk tyvärr.

Är det någon som vet vad som är bäst? Att släppa allt på en gång eller släppa hälften denna månad och sedan ta en betalningsfri månad på hälften till nästa månad?

Är det någon som vet vad som är bäst? Att släppa allt på en gång eller släppa hälften denna månad och sedan ta en betalningsfri månad på hälften till nästa månad?
Vad tror du det skulle bli för skillnad? När utmätningen drar igång så är den igång. Spelar ingen roll om du har 1 eller 10 borgenärer.

Ifall processen skulle ta längre tid, men tydligen inte
Nej, det spelar ingen roll, processen drar ju igång så fort den första skulden kommer in till KFM. Det enda som kan hända är att du kan få problem om du söker skuldsanering om du anses ha gynnat en fordringsägare genom att fortsätta betala till den.

Nej, det spelar ingen roll, processen drar ju igång så fort den första skulden kommer in till KFM. Det enda som kan hända är att du kan få problem om du söker skuldsanering om du anses ha gynnat en fordringsägare genom att fortsätta betala till den.
Svårt med skuldsanering , tror jag får ansöka om 1 år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp