- Meddelanden
- 151
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 71
Hej!
Finns det någon med erfarenhet kring dessa frågor, skulle uppskattas otroligt mycket då jag har grova sömnsvårigheter samt ångest inför att jag kommer få löneutmätning samt berätta för familjen.
Har i dagsläget en skuld på ca 1.250.000-1.300.000 miljoner, dessa skulder är SMS lån, banker och till mina föräldrar samt sambo.
Kommer inte kunna betala mina lån från och med denna månad då jag gjort väldigt dumma val i livet genom att spela på nätet.
Hoppas att ni kan svara på dessa frågor om ni har tid och lust, vore jättesnällt.
Lumify
Binly
Credifi
Tomly
Loanstep
Norwegian
Nordax
Cashbuddy
Klarna
Northmill
Viaconto
Finns det någon med erfarenhet kring dessa frågor, skulle uppskattas otroligt mycket då jag har grova sömnsvårigheter samt ångest inför att jag kommer få löneutmätning samt berätta för familjen.
Har i dagsläget en skuld på ca 1.250.000-1.300.000 miljoner, dessa skulder är SMS lån, banker och till mina föräldrar samt sambo.
Kommer inte kunna betala mina lån från och med denna månad då jag gjort väldigt dumma val i livet genom att spela på nätet.
Hoppas att ni kan svara på dessa frågor om ni har tid och lust, vore jättesnällt.
- Kan man med löneutmätning betala tillbaka till sina skulder till privatpersoner, är skyldig pappa ca 600 hundra tusen då han tidigare tagit lån från banker för att betala tillbaka tidigare skulder till mig, hur ska jag göra och vad är sannolikheten att han får tillbaka sina pengar samt min sambo då jag är skyldig henne 60 tusen. Vad behöver KF för ”bevis” eller material för att se att dom har tagit lån åt mig. Och även hur stor sannolikhet är det att dom får tillbaka sina pengar. Pengarna är utspridda transaktioner därav min fundering.
- När man får löneutmätning, får jag till exempel ta emot Swish eller överföring ifrån min sambo då vi delar på hyran, internet, hemförsäkring och el.
- Hur fungerar det om jag har ett extra jobb på helger , utmäter dom min lön då som är min heltidsanställning på 100% och ni låter mitt helgs jobb vara till mig? Eller utmäter dom båda.
Lumify
Binly
Credifi
Tomly
Loanstep
Norwegian
Nordax
Cashbuddy
Klarna
Northmill
Viaconto