Tänk att du får 50-60.000 tillbaka på skatten. Plus att du lär ju få semestersättningar med. Jobba ner så du har 1.2-1.3 miljoner så sen sök om lånen.Det år inte när jag har så mycket i skulder, måste betala av säkert 300-400k först. Vi får se hur det blir.
Tänk att du får 50-60.000 tillbaka på skatten. Plus att du lär ju få semestersättningar med. Jobba ner så du har 1.3-1.4 så sen sök om lånen när du har typ 2-3förfrågningar
Kommer få kanske 15-20k tillbaka på skatten om jag har tur, alla mina arbetsgivare har inte skattat ordentligt de gånger jag haft låg inkomst hos dem.Tänk att du får 50-60.000 tillbaka på skatten. Plus att du lär ju få semestersättningar med. Jobba ner så du har 1.2-1.3 miljoner så sen sök om lånen.
Du har väl betalt ränta på dina lån?!Kommer få kanske 15-20k tillbaka på skatten om jag har tur, alla mina arbetsgivare har inte skattat ordentligt de gånger jag haft låg inkomst hos dem.
Ja men det är inte skattat ordentligen pga Statlig inkomstskatt över 540k i årsinkomst, dvs 20% extra skatt. Så en stor del av ränteavdraget kommer kvittas bort. Räknar med 720k i årinkomst det här året, men får se hur långt skatteverket fått inrapporterat. Kanske blir lägre, eller högre då jag vet att jag hade cirka 58k innan skatt i lön från alla arbetsgivare nu i november som blev 44,5k efter skatt, och då var det fel skattat.Du har väl betalt ränta på dina lån?!
Tjena killen, om du släpper allt nu tar det minst 4-5 månader innan utmätning börjar..Nog mer det att jag jobbar som ett svin, har inget välbetalt arbete. Men gör man dubbelheltid via flera arbetsgivare så blir det en del pengar. Osäker på om jag vill släppa allt. Har en rätt trasig tillvaro som det är, men vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till om jag släppt allt. Vet inte ens var jag isåfall skulle arbeta då allt jag har är på timmar, så det skulle lätt kunna bli att jag inte arbetar alls pga stigmat. I vilket fall skulle det inte vara någon mening med att arbeta mer än heltid.
FantastisktTjena killen, om du släpper allt nu tar det minst 4-5 månader innan utmätning börjar..
Jobba som du gör nu och seedat försök lägga undan en hundring som du kan avvara hos någon familjemedlem alternativt någon du litar hårt på. Försök sedan gå ner till 160h/månad och skaffa dig en hobby, börja träna, cykling eller vadsom.
Jag själv kom ut för ca en 6v sedan och så himla skönt att slippa tristessen.
kanske börja plugga till nått du tycker är kul?
extrem bra skrivet