Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När ska restskatt betalas?

Hej,

När ska senast skatten betalas det här året? Jag har lite att pröjsa men jag har inte fått något varesej på Kivra eller per post hem. Inte vad jag kan minnas iallafall.

När får man en faktura?

Tänkte nämligen fråga om anstånd 2 månader.

När fick du ditt slutskattebesked?

Tror det är 90 dagar efter att man fått sitt slutskattebesked, brukar för de flesta infalla i november.

Enligt mitt beslut om restskatt så förfaller min imorgon (12/11). Nu ligger pengarna på skattekontot så jag är nöjd, men det kanske är en hänvisning.

12/11 brukar det vara. Man kan dra på det tills man fått lön i december, det lämnas inte till KFM förrän strax efter nyår. Man får betala ränta och det kommer en påminnelse i Kivra.

Problemet är att jag inte vet hur mycket det är jag ska betala för jag har förvisso fått slutskattebeskedet MEN jag hade skatt att få tillbaka för 2019 som lagts på mitt skattekonto så nu står det + 52.000 där eller liknande. Därav blev det snurrigt.

Får bli ett samtal till dom imorgon.

Problemet är att jag inte vet hur mycket det är jag ska betala för jag har förvisso fått slutskattebeskedet MEN jag hade skatt att få tillbaka för 2019 som lagts på mitt skattekonto så nu står det + 52.000 där eller liknande. Därav blev det snurrigt.

Får bli ett samtal till dom imorgon.
Tror att du kommer att se det du ska betala fr o m imorgon på skattekontot. Det finns också en meny som heter "Dags att betala" som du kan trycka på.

12/11. Jag betala in 36900 iförrgår nu står det 36900+ så förstår du tycker de är förvirrande..

Provar att ringa dom!

Någon faktura får man inte..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp