Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

När måste jag svara på delgivning från Kronofogden?

Liten snabb fråga. Fått en delgivning men det står inget datum när svaret måste in. Står "snarast" på mina sidor på kfm.

Fick brevet idag. När skickar de ut den delgivnings man? Kommer jag få en påminnelse innan?
Eller skickas det en delgivnings man direkt?

Hur länge kan jag ducka att skriva under en delgivning innan de skickar någon? Jag ska nämligen betala skulden vid löning den 25/6. Men vill inte få en anmärkning av kfm. Kan jag undvika att skriva under delgivningen tills dess? Eller är det kört?

Senast ändrad:
Skulle varit super tacksamt att ni som har skrivit på delgivning berättar om ni skrev direkt eller om ni har väntat och hur länge utan att någon har letat efter er :)

Skulle varit super tacksamt att ni som har skrivit på delgivning berättar om ni skrev direkt eller om ni har väntat och hur länge utan att någon har letat efter er :)
Skrev en vecka efter att första påminnelsen kom, dvs, ca 3 veckor efter brevet från KF med delgivningen

Liten snabb fråga. Fått en delgivning men det står inget datum när svaret måste in. Står "snarast" på mina sidor på kfm.

Fick brevet idag. När skickar de ut den delgivnings man? Kommer jag få en påminnelse innan?
Eller skickas det en delgivnings man direkt?

Hur länge kan jag ducka att skriva under en delgivning innan de skickar någon? Jag ska nämligen betala skulden vid löning den 25/6. Men vill inte få en anmärkning av kfm. Kan jag undvika att skriva under delgivningen tills dess? Eller är det kört?
Om det är i veckan som delgivning kommit så kan du vänta till lön utan att skriva under, inga problem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp