- Meddelanden
- 234
- Mottagna reaktioner
- 137
- Poäng
- 317
Jag sökte och släppte allt i slutet av oktober.Tack!
Vi sökte skuldsanering i januari och släppte allt i februari. Förhoppningsvis samtal i juli.
Delgivningar trillar in.
Jag sökte och släppte allt i slutet av oktober.Tack!
Vi sökte skuldsanering i januari och släppte allt i februari. Förhoppningsvis samtal i juli.
Delgivningar trillar in.
Det brukar skickas en påminnelse ca 1-2 veckor efter första delgivningen. Det jag har gjort när jag behövt köpa mig mer tid är att låta bli att signera första delgivningen, vänta tills påminnelsen kommer och sen pussla baklänges innan jag skriver på påminnelsen. Alltså om jag vet att jag kommer kunna betala säg 26/6 så går jag baklänges och räknar 10 dagar = 16/6 blir det datum jag tidigast kan signera påminnelsen.Liten snabb fråga. Fått en delgivning men det står inget datum när svaret måste in. Står "snarast" på mina sidor på kfm.
Fick brevet idag. När skickar de ut den delgivnings man? Kommer jag få en påminnelse innan?
Eller skickas det en delgivnings man direkt?
Hur länge kan jag ducka att skriva under en delgivning innan de skickar någon? Jag ska nämligen betala skulden vid löning den 25/6. Men vill inte få en anmärkning av kfm. Kan jag undvika att skriva under delgivningen tills dess? Eller är det kört?