- Meddelanden
- 2 311
- Mottagna reaktioner
- 1 850
- Poäng
- 1 247
Jo, om man har enskild firma.Va? Nä så är det väl ändå inte att man får näringsförbud om ens företag går i konkurs.
Jo, om man har enskild firma.Va? Nä så är det väl ändå inte att man får näringsförbud om ens företag går i konkurs.
Jo, om man har enskild firma.
Nej, bara flera av varandra oberoende jurister jag pratade med om just detta när en konkurs var aktuell för min del.Men var framgår det? Någon sorts källa?
En snabb googling räckte. Som enskild privatperson som går i personlig konkurs så får man under denna konkurstid automatiskt näringsförbud.Nej, bara flera av varandra oberoende jurister jag pratade med om just detta när en konkurs var aktuell för min del.
Ok, men så verkar det inte vara den här gången heller.Nej, bara flera av varandra oberoende jurister jag pratade med om just detta när en konkurs var aktuell för min del.
Du har fel.Nej, bara flera av varandra oberoende jurister jag pratade med om just detta när en konkurs var aktuell för min del.
Stämmer inte heller.Jo, om man har enskild firma.
Stämmer inte heller.
Jag har ju sett rätt många personliga konkurser och av de har jag noterat näringsförbud i noll eller ett fall..