Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När blir ni skuldfria?

2026-feb så som det ser ut just nu.

Med reserveration för ändringar :rolleyes:

Åtta år utan skuldsanering ?
En skuldsanering brukar inte inledas om man kan betala av allt inom 10-15 år.

Hmm nja med mitt nuvarande jobb kommer det ta längre tid. Men höjer jag min inkomst igenom att börja jobba med det jag är utbildad till kommer jag tjäna mer. Jag har dock inte körkort vilket blivit ett måste för att få jobb så håller på att fixa det nu.

Har väldigt lågbetalt jobb nu och jag blir inte erbjuden mer än 75 %

Håller med dig där. Bolån och studielån är "normala" lån som de flesta har och som är vettiga. Det är övriga skitlån man vill ha bort
Glömde billånet men det anser jag hör till de bättre lånen.

Man får hoppas att alla vi som blir fria att vi klarar oss efter allt o aldrig mer hamnar där igen..

Som det ser ut för mig kommer jag aldrig bli skuldfri då mina skulder ökar med ca 15000 kr i månaden trots löneutmättning :(
Fått avslag på skuldsaneringsansökan 2 ggr....så för min del blir det att byta jobb på nåt vis för att komma upp i heltid då kfm inte tycker jag ska få skuldsanering om jag inte jobbar heltid.

Som det ser ut för mig kommer jag aldrig bli skuldfri då mina skulder ökar med ca 15000 kr i månaden trots löneutmättning :(
Fått avslag på skuldsaneringsansökan 2 ggr....så för min del blir det att byta jobb på nåt vis för att komma upp i heltid då kfm inte tycker jag ska få skuldsanering om jag inte jobbar heltid.
Men oj vad hemskt att skulderna ökar med 15 000 kr varje månad!!!!! HAr du möjlighet att börja jobba heltid?
Eller skulle det godtas som heltid om du stannar kvar där du jobbar nu men hitta ett extra arbete?

I alla fall bra att det finns ngt du kan göra för att ev få skuldsanering, att det inte är helt kört menar jag!

Våra skulder ökar sammanlagt med ca 2000kr/månad så i dagsläget blir vi aldrig av med dom .. vi ska söka skuldsanering och hoppas att det går igenom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp