Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

När blir ni skuldfria?

Just nu utan att räkna bolån eller studielån ca 10-12 år. Har 450 tkr i blanco ca. Ska försöka göra en plan för att halvera återbetalningstiden efter föräldraledighet sen.. vore skönt att bli av med det snabbare.

7 april 2021. Men kommer att ha en del CSN kvar så egentligen inte skuldfri tills det är avbetalat.

Tycker du inte ska räkna CSN så. Det har många samt att det är lån till en utbildning som förhoppningsvis gett dig jobb Sen är det låg ränta på dem så inget man ska känna stress över att betala av. Sedan så klarr hade man ju önskat man inte haft det om man fick välja, men jag ser inte CSN som något lån/skuld på det viset riktigt.

Vi har både bolån och studielån men mitt mål är inte att bli 100% skuldfri utan bli av med de dåliga skulderna. När jag uppnår det så räcker det för mig. Det sker gradvis, redan i år blir jag av med 4 st skulder men nåt år till.

Håller med dig där. Bolån och studielån är "normala" lån som de flesta har och som är vettiga. Det är övriga skitlån man vill ha bort

Om min skuldsanering går igenom så om ca 4 1/2 år, annars vet i tusan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp