Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mysko med Alektum

Fast utan att verka dryg. Av en skuld på 30 000 så har du 170.90 kr kvar och du lägger ner tid på att kontakta dem?? Varför inte bara betala in de och bli av med allt vad detta inkasso innebär?
För att rätt ska vara rätt :p

Det är förmodligen rätt. Hade bara betalat för slippa stressen och ödsla tid

Har jag inte hört nåt på måndag, så blir det troligen att jag bara betalar :wicked::p

Idag, efter fem Mail fick jag äntligen svar:

Hej,

tack för ditt mejl.

Vi har inväntat kronofogdens redovisning av målet. Ärendet är nu avslutat.

Ha en fortsatt bra dag.

Med vänlig hälsning,

Så slapp betala de där 170,19 :cool:

Jag har exakt samma problem med dom just nu om en diff på 1000kr och jag kommer inte ge mig eftersom KFM säger att alla avgifter och räntor ingår i skulden. Riktiga parasiter!

Jag har exakt samma problem med dom just nu om en diff på 1000kr och jag kommer inte ge mig eftersom KFM säger att alla avgifter och räntor ingår i skulden. Riktiga parasiter!
Fast jag slapp ju betala det kvarvarande. De väntade in kfm:s redovisning innan de nollade mig ( eller svarade på mina Mail)

Fast jag slapp ju betala det kvarvarande. De väntade in kfm:s redovisning innan de nollade mig ( eller svarade på mina Mail)
Jag får avvakta och se vad som händer när KFM betalat och avslutat ärendet. Har begärt underlag på allt från Alektum för det känns som dom försöker blåsa mig här. Dom insisterade väldigt hårt att jag ska betala till dom istället direkt också men jag sa NEJ starkt eftersom den summan stämmer ej överens med vad som står hos KFM

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp