För att rätt ska vara rättFast utan att verka dryg. Av en skuld på 30 000 så har du 170.90 kr kvar och du lägger ner tid på att kontakta dem?? Varför inte bara betala in de och bli av med allt vad detta inkasso innebär?
För att rätt ska vara rättFast utan att verka dryg. Av en skuld på 30 000 så har du 170.90 kr kvar och du lägger ner tid på att kontakta dem?? Varför inte bara betala in de och bli av med allt vad detta inkasso innebär?
Ja jo, jag förstår. Samt håller egentligen i grund och botten med dig, dock har jag inte den typen av tålamod och nerverFör att rätt ska vara rätt![]()
Fast jag slapp ju betala det kvarvarande. De väntade in kfm:s redovisning innan de nollade mig ( eller svarade på mina Mail)Jag har exakt samma problem med dom just nu om en diff på 1000kr och jag kommer inte ge mig eftersom KFM säger att alla avgifter och räntor ingår i skulden. Riktiga parasiter!
Jag får avvakta och se vad som händer när KFM betalat och avslutat ärendet. Har begärt underlag på allt från Alektum för det känns som dom försöker blåsa mig här. Dom insisterade väldigt hårt att jag ska betala till dom istället direkt också men jag sa NEJ starkt eftersom den summan stämmer ej överens med vad som står hos KFMFast jag slapp ju betala det kvarvarande. De väntade in kfm:s redovisning innan de nollade mig ( eller svarade på mina Mail)