- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Tack snälla, vad gulligt av digTror hon är mest stressad av att hon saknar kunskap för hur hon ska göra för att det ska bli rätt. Hojta till om du behöver hjälp med att räkna ut hur mycket det ska vara. Kan också hjälpa dig att ringa, du har varit så bussig mot andra. Jag kan de flesta löneprogrammen och vet hur man korrigerar, har jobbat som "lönetant" under flera år i min tidiga karriär och får ibland rycka in och hjälpa folk i min roll som konsult, fastän det inte är min huvudsakliga uppgift![]()

Hade det varit mig det gällde hade jag utan tvekan sökt mig "högre upp" hos ansvarig chef på det lönekontoret men jag får vänta till maj som jag har satt som gräns, kommer det inga pengar tillsammans med hans lön då heller då tar jag saken i egna händer och ringer själv.
Senast ändrad:
När jag var sex, t.ex. inspirerades jag att gå in i garaget och plocka ut penslar och målarfärg. Jag hann nog måla halva husfasaden i en hiskelig blå färg på en sida av huset upp till en meter innan någon såg det... Och jag tror det tog längre tid att göra rent mig än att fixa husfasaden.