Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Myras väg mot skuldfrihet

Tack snälla för omtanken! Pengarna kom i måndags! :)
Härligt att de kom till slut.
Hoppas nu makens sem dagar löser sig och har din mans chef sagt att han inte hade någon semester så är det så och lönekontoret ska ha mer kunskap än denna
20 dagar kan aldrig bli 5000 kr. Har själv jobbat med löner och även om man skattar mer för dem blir det långt mer ön 5000 kr.

Pengarna för semesterdagarna har vi inte sett röken av däremot. Jag ger upp dem, efter 8 månaders tjafs, så blir det en överraskning när de väl kommer. Kanske blir det i år, kanske nästa år :facejoy:
:rolleyes:

Härligt att de kom till slut.
Hoppas nu makens sem dagar löser sig och har din mans chef sagt att han inte hade någon semester så är det så och lönekontoret ska ha mer kunskap än denna
20 dagar kan aldrig bli 5000 kr. Har själv jobbat med löner och även om man skattar mer för dem blir det långt mer ön 5000 kr.
Nä inget än, tyvärr!

Inga semesterpengar utbetalda den här månaden heller. Då går vi in i nionde månaden av väntan. Man hinner bära och födda ett barn innan ett lönekontor kan utföra en enkel uppgift :mad:

Senast ändrad:
Inga semesterpengar utbetalda den här månaden heller. Då går vi in i nionde månaden av väntan. Man hinner bära och födda ett barn innan ett lönekontor kan utföra en enkel uppgift :mad:
Helt sanslöst att det får gå till på detra sätt.

Kanske dags att arbetsgivaren läser semesterlagen...?
Kanske detta kan vara till lite hjälp, https://sv.wikipedia.org/wiki/Semesterlagen.
Annars så kan man googla på semesterlagen, finns mycket mer ingående om vad som gäller om semester och semesterersättning.
Om man är medlem i facket så kan man vända sig dit, så kan de ta arbetsgivaren ordentligt i örat... egen erfarenhet...
Lycka till

Kanske dags att arbetsgivaren läser semesterlagen...?
Kanske detta kan vara till lite hjälp, https://sv.wikipedia.org/wiki/Semesterlagen.
Annars så kan man googla på semesterlagen, finns mycket mer ingående om vad som gäller om semester och semesterersättning.
Om man är medlem i facket så kan man vända sig dit, så kan de ta arbetsgivaren ordentligt i örat... egen erfarenhet...
Lycka till
Tack! Det är jättetråkigt att de har gjort fel och obegripligt faktiskt hur det kunde gå till så här. Ingen av oss är medlem i facket. Men det ligger en ansökan om att ta ut sparad semester i pengar istället för ledighet i deras system så nån gång borde ju pengarna komma.
Hade det varit mig det gällde då hade jag ringt varje dag och frågat hur det går. Men sambon är inte bekväm med att "tjata" och särskilt efter att kvinnan i luren sagt att hon känner sig stressad när han ringer hahahaha alltså (vill skriva ngt fult men behärskar mig :mad::facejoy:)

Men sambon är inte bekväm med att "tjata" och särskilt efter att kvinnan i luren sagt att hon känner sig stressad när han ringer
Kvinnan i luren skulle ju kunna få en zen-lugn arbetsdag om hon tog tag i eländet och plockade bort det från den skavande att-göra-listan. Men jag är ju en enkel tjurskallig person, så vad vet jag. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp