Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Myras väg mot skuldfrihet

Håller tummarna för dig Myra att du får 600/månad, verkar som Svea har blivit "lite snällare" när de ska bestämma månadsbelopp för avbetalningsplaner och att det gäller dig också:tummen::tummen::tummen::tummen::tummen::tummen:
Tack tack, jag återkommer när jag fått svar från handläggaren men känns som att de inte kommer godkänna 600 kr. Men vi får se

Jättekonstigt ju. Jag fick ju bort den utan problem, minska ju skulden med 2-2500kr. Dock slutbetalade jag den i juli. Kanske ändrats på senare tid att de inte kan ta bort avierna... :axelryck:
Jo för jag släppte en företagskredit till Svea för bara nån månad sedan och bad om att få bort pappersavier och medföljande avgift (tror det var du som tipsade om det) och det var inga som helst problem då. Jag vill heller inte ha pappersbrev fr Svea inkasso hem.

Jo för jag släppte en företagskredit till Svea för bara nån månad sedan och bad om att få bort pappersavier och medföljande avgift (tror det var du som tipsade om det) och det var inga som helst problem då. Jag vill heller inte ha pappersbrev fr Svea inkasso hem.
Ja jag fick för mig jag nämt de till dig förut :D

konstigt att de inte skulle funka nu då :axelryck:

Ja jag fick för mig jag nämt de till dig förut :D

konstigt att de inte skulle funka nu då :axelryck:
Ja, eller hur?! Jag ska fråga igen, nån annan kanske säger att det går. Hon jag pratade med vad jättestressad och ville bara avsluta samtalet

Hör och häpna... Svea godkände 600 kr i månaden. Totalt att betala tillbaka 27 000 kr (kapitalskuld 17 000 kr). Det gick inte att få avier i Kivra men det gick att få dem via mejl, dock kvarstår aviavgiften på 60 kr per avi.

Så... nu har jag bara Everyday+ kvar, inga andra snabblån som inte ligger hos inkasso.

Jag säger det igen, det enda sättet ut ur skuldträsket är att sluta ta dyra lån för att betala andra lån och sen ta nya dyra lån för att betala lånen man tog för att betala de andra lånen!

Borde beställa ett örngott med texten SLUTLÅNAT på!

Hör och häpna... Svea godkände 600 kr i månaden. Totalt att betala tillbaka 27 000 kr (kapitalskuld 17 000 kr). Det gick inte att få avier i Kivra men det gick att få dem via mejl, dock kvarstår aviavgiften på 60 kr per avi.

Så... nu har jag bara Everyday+ kvar, inga andra snabblån som inte ligger hos inkasso.

Jag säger det igen, det enda sättet ut ur skuldträsket är att sluta ta dyra lån för att betala andra lån och sen ta nya dyra lån för att betala lånen man tog för att betala de andra lånen!

Så glad för din skuld Myra att det gick vägen med 600/månad håller med om att sluta ta dyra lån för att betala andra lån.;););)

Så glad för din skuld Myra att det gick vägen med 600/månad håller med om att sluta ta dyra lån för att betala andra lån.;););)
Tack min vän! Jag förstår att det hade varit bättre att betala mer men hellre ta de extra kostnaderna och veta att jag kan hålla planen än känna oro hur jag ska få ihop det varje månad. Jag tror att jag kommer kunna betala mer om två år när de flesta andra inkasso är borta.

Gru

Grymt! Och ja det enda är
Väl ett riktigt lån inte snabb/sms lån för att lösa lån. Samlings lån är väl det enda. Skönt!

Har sagt det från början med :) stort grattis :)

Everyday är ju lustiga med deras ränta först ränta på lånet sen 3.5% ränta på summan av krediten man är beviljad dö lustigt ju.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp