Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Myras väg mot skuldfrihet

Gru

Grymt! Och ja det enda är
Väl ett riktigt lån inte snabb/sms lån för att lösa lån. Samlings lån är väl det enda. Skönt!

Har sagt det från början med :) stort grattis :)
Tack :) Har varit så orolig att de skulle vilja ha mkt mer så det känns som att jag vunnit på lotto!

Kommer inte betala Everyday+ nu i september heller och då blir det tredje obetalda fakturan, har pratat med dem så de vet. Känns läskigt att släppa den skulden men det finns inget annat alternativ just nu.

Everyday är ju lustiga med deras ränta först ränta på lånet sen 3.5% ränta på summan av krediten man är beviljad dö lustigt ju.
och framförallt... det är svårt att begripa hur de räknar räntan. Jag har det gamla avtalet, tror att det nya har bättre villkor.

Vet du var EverydayPlus och Flexlimit hamnar när det gäller inkasso ?

Hur långa avtalsplaner får man ?
Blir det missbtukad kredit på dessa två ?

Någon som vet

Hälsn Chris

Någon som vet

Hälsn Chris
Flexlimit gick till Svea inkasso. Jag chansade och bad om att få betala 600 kr och de godtog det! Dessvärre ökade skulden till 27 000 kr (hade kvar ca 18-20 000 kr)

Någon som vet

Hälsn Chris
Flexlimit och everdayplus kommer till Svea inkasso , flexlimit brukar man kunna få en bra summa varje månad ! Däremot everdayplus brukar bli rätt så högt ! Får man fråga hur stora summor det för sig om ?

Har inte fått misskött kredit.

Everyday+ släpper jag den här månaden så får vi se vad jag får för avbetalningsplan.

Flexlimit och everdayplus kommer till Svea inkasso , flexlimit brukar man kunna få en bra summa varje månad ! Däremot everdayplus brukar bli rätt så högt ! Får man fråga hur stora summor det för sig om ?
Fasar för vilket belopp de kommer begära per månad nu när Everyday+ kommer skickas till Svea vilken dag som helst då jag inte betalat för juli, aug och sept.

Fasar för vilket belopp de kommer begära per månad nu när Everyday+ kommer skickas till Svea vilken dag som helst då jag inte betalat för juli, aug och sept.
Ja dom brukar kräva rätt så rejält ! Jag fick 6000 kr per månad på 50k i skuld :)

Tack för svar.

Har liknande belopp som Myra.

Hör av dig Myra hur det går med EverydayPlus

Håller tummarna.

Ja dom brukar kräva rätt så rejält ! Jag fick 6000 kr per månad på 50k i skuld :)
Just nu är min skuld uppe i 30 000 kr hos Everyday+, gissar att när den missade betalningen för september läggs till så blir det väl ca 35 000 kr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp