Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

MyMoney nytt lån, någon som testat?

Jag har haft deras billån och då var de jättetrevliga att prata med. De ringde upp efter ansökan då också.

Ringer dom alltid upp eller ringer dom för att komplettera?
Kan man ha blivit beviljad då dom ringer upp...?..

Annars är det väl bara att förkasta ansökan?
Är det nån som vet?.

Alltså, det är ju nåt år sedan jag hade det där och då ringde de mest och "småpratade" lite (men det var ju kompletteringar fast det inte kändes så). Jag sålde sedan fordonet och löste lånet (typ ett år efter det). För kanske ett år sedan gjorde jag en ansökan igen och då var det skriftligt avslag direkt (sämre ekonomi). De ringde inte upp alls när det var avslag. Nu kan ju säker ha ändrats men så funkade det då i varje fall.

Nej dom godkänner inte anmärkningar vid privatlån
Jag sökte och pratade med dom men tyvärr
Men har man säkerhet blr det ju en annan sak..
Eller om man köper bil eller så

Trevliga i Alla fall

Glad idag. Har såna problem med sms lån och andra krediter. Har varit så arg på ex. Dinfinans. Se den tråden under sms lån. Nu har jag via lendo fått ett större lån och ikväll känns det så gött. Nu ser framtidenså bra ut. Ville bara dela med mig av glädjen. Samtidigt vet jag att vi är många som kämpar i detta låneträsk. Tycker detta forum är riktigt bra. Man ser att man inte är ensam i världen med dom här problemen. Och till dom som tycker sig veta att man minsann inte behöver dessa lån säger jag att så länge ni inte gått i någon annans skor så kan ni inte veta varför eller hur det känns. Ha en trevlig helg alla. Det är helg och idag kommer inte några räkningar. Ångesten tar vi imorgon natt.

Ringer Lendo upp vi beviljat lån? Eller ringer banken som har beviljat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp