Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

MyMoney nytt lån, någon som testat?

villkor/inkomst/anmärkningar hos Mymoney

Är det någon som vet villkoren,årsinkomst och hur de ser på anmärkningar när det gäller deras privatlån... hittar inga uppgifter! Allt är av intresse! Vill lösa mina lån till ett enda...så som så många andra!!

Ingen som testat...?

My money privatlån....som vet var upplysningen tas och kan tänka mej att de vid ett visst belopp tar UC, erfarenheter??

Har ni sökt
Var hittar ni att dom har privatlån?

Är det någon som vet villkoren,årsinkomst och hur de ser på anmärkningar när det gäller deras privatlån... hittar inga uppgifter! Allt är av intresse! Vill lösa mina lån till ett enda...så som så många andra!!

Har du sökt ännu?

My money privatlån....som vet var upplysningen tas och kan tänka mej att de vid ett visst belopp tar UC, erfarenheter??

verkar som de använder olika upplysningsföretag,så det kanske är nån som får en uc andra något annat.

Kreditupplysning

MyMoney kan komma att inhämta kreditupplysning på dig, antingen själva eller via en eller flera partners. Kreditupplysning kan inhämtas via Syna AB, UC AB, Businesscheck AB eller Soliditet AB.

Jag som mailade..

Har ännu inte fått svar på mitt mail ang mymoney/ privatlånet!!
Återstår att se om jag får ngt alls!!

mymoney

dom tog UC på mig dock inget svar
däremot har jag ett missat samtal från dom idag
vet ej om jag ska ringa upp eller vänta på att dom hör av sig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp