Nej men jag menar rent generellt. Ser att väldigt många frågar samma frågor om och om igen.Fast i detta fall med te x hur man får sin faktura är det inte samma svar. Jag har fått svar från vissa att de får den på mail och vissa via hemsidan, vilket låter konstigt och klart man undrar och alla verkar få fakturan olika och då blir det inte samma svar och sen när företaget är så oseriöst och inte svarar och inte har någon info på sin hemsida är det klart folk frågar och alla svarar olika kring fakturafrågor och när de får sina pengar osv. Då blir det så. Jag tog mitt lån 30 maj och har inte fått någon faktura ännu och det hade varit bra att veta om jag får någon för juni eller ej och sedan om den kommer på mail eller hemsida verkar också vara lotteri, klart man undrar kring detta om man vill göra rätt för sig och betala och inte litar på företaget.
Bara avvakta, du lär få din faktura. Lugn haha, tro mig. Tror att de vill ha betaltHar både mailat och ringt dom, inget svar.
Om dom inte skickar någon faktura så det inte så enkelt att betala om man säger så..

Haha jo det tror jag ocksåBara avvakta, du lär få din faktura. Lugn haha, tro mig. Tror att de vill ha betalt![]()

Märkligt då jag fakturerats ca 2300 kr för första aviseringen där ca 300 är ränta. Jag har lånat 15K.Blir nyfiken på om nån fått klarhet i hur återbetalningen fungerar. Deras exempel är ju vid 6000 lånade skall minst typ 2100 beraöas tillbaka och vid typ 38 betalningar är räntan 48 %
Är det bara första betalningen som är så hög och sen betalat man typ 5 kr ?!? Plus ränta eller vad?
Hej Alla,
En undran
När man ansöker om kredit,
är det kontonummer man anger eller
IBAN nummer
Ok mina siffror var "skarvade" men det innebär ju att du typ kommer att ha betalt ca 300x7.5 2250 i ränta om du betalar av med samma betalning hela tiden och inte tar ut igen men räntan kanske sjunker och utgår från summan DU har kvar i kapitalskuld vid varje brytning.Märkligt då jag fakturerats ca 2300 kr för första aviseringen där ca 300 är ränta. Jag har lånat 15K.