- Meddelanden
- 219
- Mottagna reaktioner
- 73
- Poäng
- 217
TackClearingsnummer och kontonummer
Såg att det var clearingnummer
och i nästa fält IBAN nummer där kontonumret ligger med ju
TackClearingsnummer och kontonummer
Hur långt var det från att du låna till du fick fakturan? Tänker om räntan är beräknad på bara beräknad på bara några dagar? Eller framgår det att den är beräknad på en månad?Märkligt då jag fakturerats ca 2300 kr för första aviseringen där ca 300 är ränta. Jag har lånat 15K.
Ska du ta lån på Monefit . ?Tack
Såg att det var clearingnummer
och i nästa fält IBAN nummer där kontonumret ligger med ju
Fakturan gäller mellan 1/5-31/5.Hur långt var det från att du låna till du fick fakturan? Tänker om räntan är beräknad på bara beräknad på bara några dagar? Eller framgår det att den är beräknad på en månad?
Så ditt använda kapital sjönk från 15000 till 13000 använt ca av din kredit? Kan man ta utt igen när den summan registrerats som fairlo?Fakturan gäller mellan 1/5-31/5.
Jag har inte betalat fakturan än så ingen aning. Ingen aning heller på fråga två.Så ditt använda kapital sjönk från 15000 till 13000 använt ca av din kredit? Kan man ta utt igen när den summan registrerats som fairlo?
Du tog ut den 19 maj från krediten? så de 300 i ränta borde ju rimligtvis vara beräknad på den tiden alltså 19-31 maj. De kan ju inte ta ränta för tid du inte utnyttjat krediten så rimmligtvis borde räntan för 30 dagar på 15.000 använda vara runt 850-1000 kr?Fakturan gäller mellan 1/5-31/5.
Låter rimligt.Du tog ut den 19 maj från krediten? så de 300 i ränta borde ju rimligtvis vara beräknad på den tiden alltså 19-31 maj. De kan ju inte ta ränta för tid du inte utnyttjat krediten så rimmligtvis borde räntan för 30 dagar på 15.000 använda vara runt 850-1000 kr?