- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Efter, förmodligenHar du gjort uttag samtidigt med godkänt avtal eller efter du godkänt avtal sen ?
Efter, förmodligenHar du gjort uttag samtidigt med godkänt avtal eller efter du godkänt avtal sen ?
Du skriver aningen osammanhängande.Har du gjort uttag samtidigt med godkänt avtal eller efter du godkänt avtal sen ?
Undrar också. Vad är allas förutsättningar som fått?Är det någon som vet hur lång tid det tar att få svar från dem när man skickat in ansökan ? Jag har fått ett mail där det står välkommen till Monefit och ett avtal där det står vad jag ska betala varje månad osv. Men har inte fått något mer och ser inte att det beviljats något på hemsidan när jag loggat in då står det bara att de hanterar min ansökan under sina öppettider
Är det lätt att bli beviljad ? Eller är de hårda ?
Men det går väl att lösa i förtid så det blir billigare?Något annat att tänka på om dessa är att de har helt orimliga månadskostnader.
Har 60 tusen tätt ut men fick inte ringde dem de sa att jag gjort inte uttag , de har problem , testa igen ta ut och ta skärmdump från uttagen du gör sen mailade till kundtjänst så de kan kolla !Gjorde uttag i söndags. Testade att logga in och det står fortfarande 0 / 30,000 utnyttjat. Någon som fått upp likadant vid uttag och är uttaget genomfört?