Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Har du gjort uttag samtidigt med godkänt avtal eller efter du godkänt avtal sen ?
Du skriver aningen osammanhängande.
Ska kanske vara ännu mer tydlig då.
Jag ansökte och skickade in lite kompletterande underlag (kontoutdrag och en översikt som kunde visa att jag var ägare av kontot). Efter ett tag fick jag ett mejl och ett SMS att allting godkänts. Jag gjorde senare ett uttag, efter ett tag fick jag på mejlen att låneansökan godkänts (uttaget alltså) även om det är otydligt.
Låneavtalet vill jag minnas kom efter att jag ansökt, minns inte om jag var beviljad då eller ej innan det kom.
Men pengar fick jag, tog någon dag.

Hur tusan gör folk för att få återkoppling av den här sidan?

Min ansökan tickar bara ut tiden hela tiden och jag får inget svar från kundtjänst

Är det någon som vet hur lång tid det tar att få svar från dem när man skickat in ansökan ? Jag har fått ett mail där det står välkommen till Monefit och ett avtal där det står vad jag ska betala varje månad osv. Men har inte fått något mer och ser inte att det beviljats något på hemsidan när jag loggat in då står det bara att de hanterar min ansökan under sina öppettider
Är det lätt att bli beviljad ? Eller är de hårda ?

Är det någon som vet hur lång tid det tar att få svar från dem när man skickat in ansökan ? Jag har fått ett mail där det står välkommen till Monefit och ett avtal där det står vad jag ska betala varje månad osv. Men har inte fått något mer och ser inte att det beviljats något på hemsidan när jag loggat in då står det bara att de hanterar min ansökan under sina öppettider
Är det lätt att bli beviljad ? Eller är de hårda ?
Undrar också. Vad är allas förutsättningar som fått?

Något annat att tänka på om dessa är att de har helt orimliga månadskostnader.

Gjorde uttag i söndags. Testade att logga in och det står fortfarande 0 / 30,000 utnyttjat. Någon som fått upp likadant vid uttag och är uttaget genomfört?

Gjorde uttag i söndags. Testade att logga in och det står fortfarande 0 / 30,000 utnyttjat. Någon som fått upp likadant vid uttag och är uttaget genomfört?
Har 60 tusen tätt ut men fick inte ringde dem de sa att jag gjort inte uttag , de har problem , testa igen ta ut och ta skärmdump från uttagen du gör sen mailade till kundtjänst så de kan kolla !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp