Det kan vara risk också , men har du fått nåt Mail bekräftelse vid uttag eller nej ? Bara fick du ett godkänt Mail att din ansökan är godkänt ?Jag undrar dock: Om jag betalar tillbaka hela mitt belopp (fick beviljat 16000) kan man ansöka om ett högre belopp sen?
Risken finns ju att de kapar ens pengar och så sitter man där och har betalat tillbaka nästan 20000 och inte kan låna om igen.
Många företag har ju regeln att det ska ta x antal månader innan man kan låna om igen.
Fick du nåt bekräftelse vid uttag , att de ut betala pengarna ?Ansökte om 20000 första gången och 60000 nu idag.
Fick du nåt bekräftelse att de ut betala pengarna första gången ?Min ansökan löpte ut idag.
Gjorde direkt en ny, blev beviljad 60000kr. Tog ut 30000kr, dessa kom in på kontot efter 5 minuter.
Det kan vara risk också , men har du fått nåt Mail bekräftelse vid uttag eller nej ? Bara fick du ett godkänt Mail att din ansökan är godkänt ?
Ja, då får du ett mejl med texten: din låneansökan hos Monefit har godkänts.Det kan vara risk också , men har du fått nåt Mail bekräftelse vid uttag eller nej ? Bara fick du ett godkänt Mail att din ansökan är godkänt ?
Finns inga andra sätt...Hur kan få tag på dessa? De svarar ju aldrig i telefon o mail o inte ofta creditstar gör de heller
Jag gjorde en uttagsbegäran i onsdags eftermiddag så lär väl se pengarna idag under eftermiddagen.Nu har mitt uttag kommit in som jag gjorde i onsdags förmiddag