Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Jag undrar dock: Om jag betalar tillbaka hela mitt belopp (fick beviljat 16000) kan man ansöka om ett högre belopp sen?
Risken finns ju att de kapar ens pengar och så sitter man där och har betalat tillbaka nästan 20000 och inte kan låna om igen.
Många företag har ju regeln att det ska ta x antal månader innan man kan låna om igen.
Det kan vara risk också , men har du fått nåt Mail bekräftelse vid uttag eller nej ? Bara fick du ett godkänt Mail att din ansökan är godkänt ?

Det kan vara risk också , men har du fått nåt Mail bekräftelse vid uttag eller nej ? Bara fick du ett godkänt Mail att din ansökan är godkänt ?
Ja, då får du ett mejl med texten: din låneansökan hos Monefit har godkänts.

Monefit verkar ju ha stora problem med att betala ut pengar. Första uttaget för min del landade på kontot någon minut efter genomfört uttag. Inne på tredje dagen nu och ännu inte sett röken av ett andra uttag. Deras plattform är ju dessutom hopplöst föråldrad.

Nu har mitt uttag kommit in som jag gjorde i onsdags förmiddag

jag har ansökt två gånger och båda gångerna har tiden löpt ut. Jag har skickat in kontoutdrag i pdf-format. Det verkar vara ett lotteri om man får svar eller inte.
De svarar heller inte på mina mail eller när jag ringer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp