Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

Mailet du syftar på är väl en slutlig bekräftelse på att krediten är beviljad? Tror att pengarna landar imorrn.
Ja så kanske det var. Fick man inte ett sms också om att utbetalningen var gjord ? Eller ett Mail? Jag trodde det var så förra gången jag tog ut.

Jag fick först att det var godkänt och sedan ytterligare ett mail om att Det var godkänt efter jag godkänt....ja det var idag trots röd dag.

Får upp felmeddelande not permitted har precis slutbetalt creditstar lånet. Nån annan som fått samma?

Jag fick Mail och sms om beviljat. Loggade in utan att ta ut och såg att det fanns uttagsmöjlighet. Nu ett par timmar senare fick jag ett Mail om att ansökan gått ut och att jag ska ansöka på nytt. Står även likadant när jag loggar in

Fick mitt beviljat nu, behöver dock uppdatera kontonummer då mitt angivna kontonummer är avslutat. Någon som gjort detta och tror ni att kundtjänst kommer ordna det någorlunda snabbt? Grå-markerat på mina sidor och man kan bevisligen inte ändra själv.

20.000 lån avbetalningsplan 2497 kr i månaden i 49 månader = 122.000 kr fattar inte hur det ens är möjligt att ha så dyrt lån, kommer de undan för att de kallar det kredit.?

De utesluter i infon vid ansökan vad månadsbeloppet är bara att vid 6000 lån är räntan bla bla.

Usch!!!!

Detta fick jag i mailen när jag skulle bekräfta uttag som enligt föregående mail är "godkänt"

Fick ni andra detta mail?

Din ansökan om en kredit hos Monefit har skickats och väntar på att bli behandlad.
Medarbetarna på vår kundtjänst verifierar alla dokument du lämnat och därefter utvärderas din kreditvärdighet. Hur lång tid det här tar beror på informationen du tillhandahåller och kundtjänst öppettider.
Ha tålamod, så fort din ansökan behandlats får du information via e-post och SMS.
Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp