Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit.se, har ni testat?

De har ändrat brytdatum till den 27 på hemsidan nu vid ansökan. Nån som vet om det gäller befintliga lån med eller gör de enkelt för sig och låter det vara på befintliga lån? (Säg inte att jag skall fråga dem ;) tar i snitt 4-5 dagar att få svar på ett mail )
Jag har ett lån sedan tidigare och sista datum för betalning var nu den 15/7.

Lika lång tid som alla andra typ. Fick göra om 2 ggr tror jag. Men jag skicka in specar andra gången, men den ansökan rann ut i sanden så när jag gjorde 3e maila jag och frågade hur lång tid handläggningen brukar ta och då gick resten på en dag.
Okej så jag bör alltså inte ta det på så stort allvar att de tar lång tid på sig att bearbeta min ansökan?

Okej så jag bör alltså inte ta det på så stort allvar att de tar lång tid på sig att bearbeta min ansökan?
Skicka in pdf och ansök. Och gör om om tiden går ut skicka ett mail eventuellt. Men dom sagt det tar flera dagar för dem att svara på mail fast man svara bara minuter efter de skickat de senaste svaret.

Skicka in pdf och ansök. Och gör om om tiden går ut skicka ett mail eventuellt. Men dom sagt det tar flera dagar för dem att svara på mail fast man svara bara minuter efter de skickat de senaste svaret.
Jo, dessa verkar ta väldigt god tid på sig. Jag gissar att de har tagit semester just nu

Screenshot_20220719-194631_Chrome.jpg
Nu står det bara såhär, innebär det att den är nekad eller "gått ut" som vissa av er kallar det? För när jag försöker göra ny ansökan står det "not permitted"

Senast ändrad:
Visa bilaga 2636
Nu står det bara såhär, innebär det att den är nekad eller "gått ut" som vissa av er kallar det? För när jag försöker göra ny ansökan står det "not permitted"
Kan tyvärr inte jag svara på mem deras sida är ju lite "buggig" men det finns ju en risk att det är avslag. Jag fick mail om att min ansökan gått ut tror jag.

Om man får avslag får man mail om det eller sms? Helt obegripligt lånebolag, de är ju omöjliga att få kontakt med.

Precis vad jag menar. Ingen på det här forumet talar klarspråk

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp