Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Monefit har försvunnit?

Jo det vet jag, att de kör sparkonton men dem är monefit, eller snarare så är deras hemsidor kopplade med varandra.

För om du trycker på konto krediten på monefit.com och sedan går till huvudmenyn igen så får du valet att logga in och då dirigeras du om till monefit.se
Jag förstår men det hjälper inte om man inte kan komma åt de man är skyldig pengar till. När man försöker mejla till den mejlet som står på monefit.se så får man tillbaka att mejlet inte kunder levereras.
När jag loggar in på monefit.se så är skulden 0.

Jag förstår men det hjälper inte om man inte kan komma åt de man är skyldig pengar till. När man försöker mejla till den mejlet som står på monefit.se så får man tillbaka att mejlet inte kunder levereras.
När jag loggar in på monefit.se så är skulden 0.
Ja det är sant. Lustigt företag ändå. Vill de inte ha sina pengar haha

Prova maila Creditstar

kundtjanst@creditstar.se

Förklara att ni försökt komma i kontakt med Monefit som är en del av Creditstar men inte fått något svar
Jag har mejlat dem men får AI svar:

Jag kan tyvärr inte hitta någon information om din fråga.
Vill du försöka omformulera den, eller kan jag hjälpa dig med något annat?
För att få hjälp med din specifika skuldinformation kan en av våra medarbetare assistera dig bättre. Skulle du vilja att jag kopplar dig vidare till en mänsklig agent som kan hjälpa dig med detta?

Jag har nu fått svar av Creditstar vad min skuld är hos Monefit.

Man behövde bara svara på den automatiska mejlen 10 gånger att man vill ha en svar från en människa och inte robot.

Eftersöka? Jag vill enbart ha en klarhet i hur stor skulden är. Har sedan tidigare ansökt om SKUSAN.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp