Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mohdi inkasso till fogden, ej fått brev.

Fan alltså. Jag hoppas dem svarar mig på måndag. Jag är ju inneboende på en ny adress. Vet inte om det kan vara därför. Det står att dem skickade i september. Men jag har verkligen inte fått något. Jag hoppas verkligen dem kan återkalla detta mot att jag såklart betalar avgiften. Ush får så jäkla ont i magen. Är ju sjukskriven just nu också så man blir kunnige direkt rikare av det heller.
Ja vill dom så återkallar dom.

Och så typiskt att sånt händer när de stängt och gått för dagen och sen är det två helgdagar så man får gå med ont i magen och sprängas i tusen bitar av oro!
Jag hoppas att de tror på dig och återkallar och sätter upp en plan.

När Intrums brev inte kom med posten och jag fick brev fr Kf istället så trodde inte Intrum på mig.
Jag hoppas verkligen, verkligen på det. Annars är det ju kört.

Tack! Min skuld är ”bara” på 11.000kr, har all möjlighet att betala av det. Men kan inte betala in 14.000kr inget svep.
hur fick du brev från dem?
Stackare! Det tar aldrig slut
Jag förstår att du inte kan betala 14000 kr på en gång. Var det delbetalningskonto från klarna?

Stackare! Det tar aldrig slut
Jag förstår att du inte kan betala 14000 kr på en gång. Var det delbetalningskonto från klarna?
Delbetalningskonto.
dem svarade nu att dem kan dra tillbaka det mot att jag betalar 2500kr.
det har jag dock inte heller nu.. får försöka dra ut på det och svara dem på typ torsdag att det går bra. Sen betala in direkt 25/26/27 när man nu får utbetalat. Håller tummarna

Delbetalningskonto.
dem svarade nu att dem kan dra tillbaka det mot att jag betalar 2500kr.
det har jag dock inte heller nu.. får försöka dra ut på det och svara dem på typ torsdag att det går bra. Sen betala in direkt 25/26/27 när man nu får utbetalat. Håller tummarna
När går förlikningstiden ut? Alltså hos Kfm. Eller hade du inte skrivit under på delgivningskvittot?

När går förlikningstiden ut? Alltså hos Kfm. Eller hade du inte skrivit under på delgivningskvittot?
Förklaringstiden är väl 10 dagar från när dem skickade det. Så då bör det vara till söndag den 23 eftersom jag fick den i fredags. Jag har inte skrivit under. Då får jag en påminnelse av dem kanske på tisdag /onsdag ungefär

Förklaringstiden är väl 10 dagar från när dem skickade det. Så då bör det vara till söndag den 23 eftersom jag fick den i fredags. Jag har inte skrivit under. Då får jag en påminnelse av dem kanske på tisdag /onsdag ungefär

De 10 dagarna startar väl den dag du skriver på, dvs du är delgiven? Alltså inte 10 dagar från att de skickade det… (har inte läst hela tråden, så förlåt om jag snurrar till det)

10 dgr efter du skrivit på. Påminnelse kommer nog nästa vecka

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp