TeliaFinns det någon i samma situation som löst mobil på avbetalning?
Hur lyckades du få det? Jag försökte beställa en iPhone 13 men blev nekad trots att jag alltid har haft comviq?!Fick på Comviq, både mobil och telefon på avbetalning 42 månader. Vid det tillfället hade jag utmätningsförsök samt 38 anmärkningar.
Ingen aning, blev godkänd då baraHur lyckades du få det? Jag försökte beställa en iPhone 13 men blev nekad trots att jag alltid har haft comviq?!
Jag har fått abonnemang och telefoner både på Telia och Tele2 med massor av betalningsanmärkningar, men någon gång har jag blivit nekad. Det beror säkert på om man tex har skuldsaldo. Jag hade sällan någon koll på sådant förr, utan om jag behövde en telefon så provade jag att köpa en på abonnemang, och gick inte det så fick jag lösa det på annat vis. Men oftast gick det bra. Jag har antagligen haft 25-30 betalningsanmärkningar samtidigt när det var som mest, och ändå fått plocka ut telefoner osv. Telia har även varit medgörliga när det har gällt internet via fiber och tv-abonnemang.Hur lyckades du få det? Jag försökte beställa en iPhone 13 men blev nekad trots att jag alltid har haft comviq?!