Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Det är EXAKT så jag också tänkt, sjukt vad man alltid känner igen sig (Detta med att spela på Ryssland)

Det är dock svårt att "ekonomiskt" fortfarande se skillnad då jag nu betalar av mina lån/skulder medan jag tidigare sket i det utan spelade bort stålarna istället.

Jag räknar väl med att se det först på sikt, kanske om 12 månader....

Men som sagt jag har "stoppat" blödningen och slutat skuldsätta mig hos kriminella men man är långt ifrån att kunna gotta sig.

Däremot mår jag bättre, har inte den där stressen som jag levde med när jag spelade.

Senast ändrad:
U
3 månader idag, ska fira med en budapestbakelse!

Grymt jobbat! Är snart inne å nallar på min sjunde månad som spelfri och livet har aldrig känts bättre!
Köpte förra veckan en ny soffa med mina pengar (och min sambos såklart) men sån underbar känsla att äntligen ha sparat och kunna köpa något utan krediter inblandade! Sen också hela grejen med att betala pengar å sen få ngt fysiskt av det istället för bara luft som de e med spel är topp! :D

Lea - Det är det jag strävar efter. Hur länge spelade du?

Lea - Det är det jag strävar efter. Hur länge spelade du?

Jadu.. har väl vart senare 5åren som jag spelat online men de spårade väl för kanske 2,5år sedan ungefär, så säg 3 år men riktigt uselt beteende.
Har satt mig i lånefällan, vann tillbaka penga nog å göra mig skuldfri, haha tjena ”jag ska bara ta lite” ”ska bara spela tillbaka pengarna” ”aha nu e de ändå kört” å så började karusellen igen. Men så skönt att det är över, jakten på pengar, jakten på lån...

Däremot så måste det vara en fantastisk känsla att nu vara spelfri i 7 månader?
Har du gått på en spelförening eller tagit hjälp av kommunen eller klarade du det på egen hand?

Underbar känsla!
Går på spelberoendemöte varje vecka, har ”uppföljningssamtal” med mina föräldrar varannan vecka. (Dom och min svärfar som hjälpte mig ur skitlånen)

Plus att min sambo kontrollerar mina kontoutdrag titt som tätt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp