Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

En sjukt stark läsning!

Jag lider med dig min vän. Vi känner igen mig så himla mycket av det du skriver. Förutom de där kriminella svinen så är det nästan som att jag själv kunde skrivit detta. Du ska veta att du inspirerar mig väldigt mycket när du skriver att du fortsätter kämpa. Vi måste alla här inne fortsätta att kämpa med våra problem och fortsätta att stötta varandra. Som du skriver så känns det som att vi är en familj. Jag hoppas att alla fortsätter att skriva här även fast att man har lyckats lösa sina lån.

Kärlek till dig Terry som delar med dig!

Följ min resa på https://oneluckyloser.wordpress.com/

Spelfri fyra månader nästa vecka :)!!
All time high.
Men har inte gått på spelmöten hos föreningen senaste par veckorna tack vare nytt jobb så lite ångest över det.

Idag när man typ hade tillgång till stor del av Klarnapengarna så var det jävligt tufft att stå emot speldjävulen när dom "Blockade" kortet för då tänkte jag hur jag behövde 30.000 till bara för att vara helt lugn i princip hela hösten.
Men stod emot!

Spelfri fyra månader nästa vecka :)!!
All time high.
Men har inte gått på spelmöten hos föreningen senaste par veckorna tack vare nytt jobb så lite ångest över det.

Idag när man typ hade tillgång till stor del av Klarnapengarna så var det jävligt tufft att stå emot speldjävulen när dom "Blockade" kortet för då tänkte jag hur jag behövde 30.000 till bara för att vara helt lugn i princip hela hösten.
Men stod emot!
Stort Grattis! Hade ett återfall för några dagar sedan, in med 600. Va uppe i 12.000 sen förlorade jag allt så som vi alltid gör. Det sjuka är att jag är "stolt" jag endast gjorde en insättning, kunde lika bra spelat upp mycket mer..

Försök hålla dig borta. Du kommer inte ångra dig. Mår så mycket bättre än när jag spelade.

Försök hålla dig borta. Du kommer inte ångra dig. Mår så mycket bättre än när jag spelade.
Jag vet. Detta var första återfallet på 3 veckor och 3 dagar, ringde direkt till min sambo och det var tack vare henne jag ej spelade för mycket mycket mer än 600. Sen blev det ett telefonsamtal till sidan och en permanent spärr..

Måste säga att du inspirerar mig otroligt, hur du kan vara så positiv och hjälpsam konstant på detta forum Terry!

Jag har inte alltid varit det. När det var som värst var jag pank,hungrig,nästan hemlös, började missbruka, rättegång, lämmad. Folk jagade mig.
MEN.
Sen hände något i våras. När jag skilde mig ifrån spelet så började saker och ting ordna sig.
Jag har en bit att vandra, det har vi alla. Men en sak min gamla granne Ulf brukade säga som jag ofta minns. "När man är på absoluta botten kan det bara gå bättre"

Känslan utav att vakna upp den 25:e och hela lönen är kvar är verkligen speciellt, tidigare satt jag alltid 24:e och räknade ner till midnatt för att sedermera spela bort exakt hela lönen. Nu vaknade jag och den är kvar.
Magiskt.

Imorgon har jag varit spelfri hela 4 månader!!
När det gått ett år kommer jag fan ta mig ställa till med en fest som heter duga, det har jag förtjänat!

Sjukt bra Terry! Känn dig stolt och fortsätt kämpa☺

På grund av mitt nya jobb har jag inte kunnat närvara på spelföreningens möte och det ger mig sjuk jävla ångest.
Men samtidigt är det ett nytt kneg och man kan inte bara sluta dyka upp varje vecka nu när man är ny.
Men har gått vägen ändå.
Skulle dock vilja närvara vid spelmöten åtminstone en gång i månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp