Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Barn och hälsa. Du kan ha 500 miljarder på kontot men är du sjuk så till vilken nytta?

Trevlig helg på er mina älskade vänner. Hoppas ni kan koppla av och få ro ifrån den ekonomiska stressen vi dagligen tampas med.

Måste bara få det sagt: Denna tråden har verkligen ALLT. Ingenting har hjälpt så mycket som att få ta del av Terrys vedermödor och framsteg. Tack tack för den ofriserade beskrivningen av en destruktiv, dyster, men samtidigt (som det verkar för Dig, Terry) allt ljusare tillvaro.

Har du verkligen orkat plöja dig igenom alla dessa 215 sidor utav kamp :D

Tack för stöttandet och riktigt fin känsla att det hjälpte dig åtminstone lite!

Rejält kämpigt nu på upploppet. Jag har haft otur med Gothia och Collector. Sen en månad med betalning till båda och eftersom det har hänt innan så viker dom inte en tum. Totalt är dessa två banditer på ca 420.000 kronor. Haft avbetalningsplan på båda. Kan inte ta samlingslån för min UC är planenligt bränd en månad framåt.

Vet inte riktigt hur jag ska reda ut det här.

Det lutar åt att jag helt enkelt får låta dom skickas till KFM (Bör vara första veckan i april) inte skriva på betalningsföreläggande fram tills maj. Sen vinna ytterligare tid innan jag får kallelse ifrån TR. Sen spara ihop pengar åt sidan och första betala av hela Gothia och sedan hela Collector.

Sablar!

Men jag har rest mig på 9 förr men nu är det tuffa tider. Inkomsten är på samma nivå som vanligt så det bör gå an.

Rejält kämpigt nu på upploppet. Jag har haft otur med Gothia och Collector. Sen en månad med betalning till båda och eftersom det har hänt innan så viker dom inte en tum. Totalt är dessa två banditer på ca 420.000 kronor. Haft avbetalningsplan på båda. Kan inte ta samlingslån för min UC är planenligt bränd en månad framåt.

Det lutar åt att jag helt enkelt får låta dom skickas till KFM (Bör vara första veckan i april) inte skriva på betalningsföreläggande fram tills maj. Sen vinna ytterligare tid innan jag får kallelse ifrån TR. Sen spara ihop pengar åt sidan och första betala av hela Gothia och sedan hela Collector.

Sablar!

Men jag har rest mig på 9 förr men nu är det tuffa tider. Inkomsten är på samma nivå som vanligt så det bör gå an.
Det var trist hoppas du lyckas med din plan.

Det var trist hoppas du lyckas med din plan.

Du kan ju tillochmed vänta såpass länge att en delgivningsman kommer ut (kan och lär ju dröja i dessa tider?) och på så sätt köpa dig ännu mer tid. Kanske dröjer det såpass länge att du slipper bestrida och ta det till TR.

Bara en tanke... Håller alla tummar jag har. Vilken jäkla kämpe du är!!!

Sablar!

Släpp inte collector bara du får anmärkning direkt även om det gäller kreditkort eller privat lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp