Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

När jag är fri om dom nästa vår tänker jag börja gå privat, troligen hos smile

Då jag har under flera år har anmärkningar har (tyvärr) folktandvården varit enda alternativet som man kan ta faktura

Förstår, Jag kommer hamna där jag med snart. Så folktandvården kommer jag tyvärr få fortsätta gå till.
Får köra tandtråden en extra gång så man slipper allt för avancerade tillställningar när man behöver
uppsöka dom.

Apropå tänder.. Någon som behövt göra en operation i munnen där dom sedan behöver sy med några stygn?
Kommer nämligen behöva göra detta nästa månad och är lite nojjig över just stygn i käften. :/

Förstår att det kommer vara ömt och jäkligt, men gör det jätteont efterråt när bedövningen släpper?
Hur känns det i munnen med stygn?
Jag har aldrig behövt sytt mig någonstans annars på kroppen, så att just i munnen ska bli första känns ju sådär..

Apropå tänder.. Någon som behövt göra en operation i munnen där dom sedan behöver sy med några stygn?
Kommer nämligen behöva göra detta nästa månad och är lite nojjig över just stygn i käften. :/

Förstår att det kommer vara ömt och jäkligt, men gör det jätteont efterråt när bedövningen släpper?
Jag har aldrig behövt sytt mig någonstans annars på kroppen, så att just i munnen ska bli första känns ju sådär..
Jag sydde lite vid utdragningen av visdomständer. Det gjorde ont resten av dagen, men jag fick tabletter som fungerade. Stygnen tänkte jag inte på, fastän tråden var fäst i kinden av alla ställen.

Jag sydde lite vid utdragningen av visdomständer. Det gjorde ont resten av dagen, men jag fick tabletter som fungerade. Stygnen tänkte jag inte på, fastän tråden var fäst i kinden av alla ställen.

Tack för svar! Känns det lite lugnare att det inte var så himla jobbigt. Hur kändes det när dom tog bort stygnen?
Jag ska sy i tandköttet vid framtänderna. Dom ska in och tömma en vätskesamling och spola rent och sedan bygga på redan existerande rotfyllning fast dom kommer in uppifrån åt andra hållet eller hur han förklarade.

Satte in en implantat.Fick några värk tableter som jag skulle använda vid behov när bedövningen släppte.Hade inte ont alls men tråden irriterade mig.Det var inte kull att ha något i munnen som man kan känna med tungan.Rätt irriterande faktisk!

Satte in en implantat.Fick några värk tableter som jag skulle använda vid behov när bedövningen släppte.Hade inte ont alls men tråden irriterade mig.Det var inte kull att ha något i munnen som man kan känna med tungan.Rätt irriterande faktisk!

Förstår det. Tungan drar ju automatiskt dit även fast man inte vill.
Men skönt att höra att det inte gjorde så himla ont. :folded:

Målsättning kommande 2 åren.

Privata skulder : 0 KR
Synligt Blanco : 400.000
Bolån : 2.000.000
Värde lägenhet : 3.000.000
Pension : 2.600.000
Aktiesparande : 400.000
Övrigt sparande : 50.000

Målsättning kommande 2 åren.

Privata skulder : 0 KR
Synligt Blanco : 400.000
Bolån : 2.000.000
Värde lägenhet : 3.000.000
Pension : 2.600.000
Aktiesparande : 400.000
Övrigt sparande : 50.000

Låter bra! Du har bra med kapital att röra dig med!

Ska också sätta upp lite mål. Bara svårt med en dotter, övriga kostnader med sambo. Har årsinkomst på 400 k. Men får nog räcka med ett barn för mig

Låter bra! Du har bra med kapital att röra dig med!

Ska också sätta upp lite mål. Bara svårt med en dotter, övriga kostnader med sambo. Har årsinkomst på 400 k. Men får nog räcka med ett barn för mig
Jag har 5, fyra vuxna och ett skolbarn. Hur mycket pengar hade jag inte haft om jag hade nöjt mig med ett:eek:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp