Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Bra länk!

Tack!

Måste spinna vidare på detta lite. Jag har förvisso fortfarande ärendet kvar hos inkasso men företaget ifråga har alltså tagit en UC-förfrågan en gång i månaden. 4 ggr!!!!! Alltså, får det gå till så? Vad fasen kan man göra. Antagligen kommer dom fortsätta.

Det är alltså inte okej.
Jag kan dessutom förstå man tar EN UC i samband med att det når inkasso eller om man förhandlar om någonting. Men detta är ju bara absurt.

Det är alltså inte okej.
Jag kan dessutom förstå man tar EN UC i samband med att det når inkasso eller om man förhandlar om någonting. Men detta är ju bara absurt.
Verkligen. Jag funderar skarpt på att ta det vidare. Vart vänder man sig?

UC en gång i månaden. Låter helt vansinnigt. Tur min skuld inte är så stor och jag kommer betala bort den i sommar. Inge kul för någon som har en större skuld.

Måste spinna vidare på detta lite. Jag har förvisso fortfarande ärendet kvar hos inkasso men företaget ifråga har alltså tagit en UC-förfrågan en gång i månaden. 4 ggr!!!!! Alltså, får det gå till så? Vad fasen kan man göra. Antagligen kommer dom fortsätta.[/
Måste spinna vidare på detta lite. Jag har förvisso fortfarande ärendet kvar hos inkasso men företaget ifråga har alltså tagit en UC-förfrågan en gång i månaden. 4 ggr!!!!! Alltså, får det gå till så? Vad fasen kan man göra. Antagligen kommer dom fortsätta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp