Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

fy fan terry har följt din tråd sen du skapade den. lider med dig . att det ska komma sån här skit alltid vid slutet när man väntar på något gott är fan otroligt. ska du släppa collector igen efter 3 månader? du har ju så pass bra betyg på min uc så du skulle få många bra erbjudanden.

Hahahah alltså det är otroligt visst??? Först så händer det med deklarationen att jag får vänta 3 månader, sen det igår, sen detta idag :D Har konstant varit något skit både som man kunde påverkat och som detta med Collector. Hon i kundtjänst sa att det var en bugg som aldrig har hänt tidigare....Men nu hände det. Jag är så jävla sur på dom. Ska prata med dom på måndag för att se hur man kan hitta en lösning.

Det som har hänt är att dom alltså inte skickade ett uppsägningsbrev och då enligt lag måste skicka tillbaka det här jävla lånet till Collector så nu måste jag "vänta" 3 månader IGEN (augusti,september,oktober) och först i november/december är det på inkasso alltså - ett år sedan jag sist betalade till dom.

Fattar ni vad jag har otur nu på slutet?!

Frågan är om det kommer dyka upp på uc igen..

Asså sånt här händer ju inte!! Helt galet, fy va typiskt!!! :eek:

Nu kom slutskattebeskedet för mig iaf.

För mig med!!

När syns det hos UC & Bisnode enligt er erfarenhet?

Typ en vecka? Bisnode är segare och dessutom ser du den själv tidigare. Så gör någon en kolla kan dom se gamla siffror fast du ser nya

Typ en vecka? Bisnode är segare och dessutom ser du den själv tidigare. Så gör någon en kolla kan dom se gamla siffror fast du ser nya

Jag hoppas det. Slutskattebeskedet har ju kommit. Vore nice att se den på plats i veckan.

Jag hoppas det. Slutskattebeskedet har ju kommit. Vore nice att se den på plats i veckan.

Men efter du ser det får du vänta lite till innan bisnode faktiskt visar nya uppgifter vid upplysningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp