Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Tänkte på en sak, du kan inte offra en uc förfrågan om ett kort hos eurocard och på så sätt få loss pengar från det? Det kortet syns ju inte på uc å du kan betala av minimum varje månad. Bara en tanke....

Min totala skuld till dom är på cirka 245.000 och det jag måste betala är tre månader som jag är back (tänkte ju lösa skitet i maj, har ju en UC nu under 1% och En miljon i årsinkomst (!) ) Så missar jag den detaljen att lönen syns först i augusti om 8 veckor. Det är typ 12.000 dom vill ha, 4.000 i månaden gånger tre...

Har 3 dagar på mig. Löst större utmaningar än så tidigare men mina alternativ är minst sagt begränsade.

Så jävla sjukt alltså....Skickade in skiten i MARS(!) och måste vänta till augusti nu....Ställer till det sanslöst. Men det har tydligen att göra med att jag har restskatt...

Ah okej.. jag fick tillbaka 16k, ändrade så jag behövde betala in 2,5k, och för mig syns det nya även på Bisnode har jag kollat nu.. så himla tråkigt att det blir så olika beroende på om man går plus eller ska betala tillbaka :(

Ah okej.. jag fick tillbaka 16k, ändrade så jag behövde betala in 2,5k, och för mig syns det nya även på Bisnode har jag kollat nu.. så himla tråkigt att det blir så olika beroende på om man går plus eller ska betala tillbaka :(

Detta var dock skumt? Då fick ju du också "restskatt" hur kommer det sig att din nya syns?!

Ahh.
Så man går på det som egentligen var tanken från början??

Ahh.
Så man går på det som egentligen var tanken från början??

Ja alltså mitt "slutresultat" är att jag fick tillbaka 13,5k (fick 16k och betalade sen in 2,5k), men jag tolkar det som att du fick betala tillbaka som "slutresultat"?

Jag deklarerade först och fick tidiga återbäringen och sen gjorde jag ändringen 14 april och swishade in direkt. Har dock inte kollat om de faktiskt dragit de 2,5k från Skattekontot ännu.

Lite oklart nu, alltså jag är ju extremt nära. Men problemet är att vissa räkningar har jag skjutit framåt eftersom jag i ärlighetens namn redan i maj var säker på att jag skulle ha wästgöta eller något annat lån.
Nu är jag 3 månader sen med Collector och dom pratar om uppsägning.

Sablar!

Hur mkt behöver du? Jag har eventuellt ett alternativ som ej finns på forumet här.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp